مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه دیدار با کانون های بازنشستگی:

پیگیر دستورالعمل همسان‌سازی حقوق برای اجرا هستیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در دیدار با تعدادی از روسا و اعضای کانون های بازنشستگان کشوری در حوزه های مختلف به سوالات و مطالبات این عزیزان پاسخ داد.

پیگیر دستورالعمل همسان‌سازی حقوق برای اجرا هستیم

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر محمد اسکندری در نشست کانون‌های بازنشستگی که با حضور ۲۲ نفر از روسا و اعضای کانون‌های بازنشستگی دستگاه‌های مختلف برگزار شد، در خصوص طرح پرداخت هزینه خسارت درمان، مدیریت خانه های امید بازنشستگان، هزینه سفرهای بازنشستگی و همسان سازی حقوق نکاتی را مطرح کرد.

دکتر اسکندری درخصوص نقل قول وی مبنی بر عدم اجرای همسان‌سازی درسال ۱۴۰۱ گفت: ظاهراً بسیاری از عزیزان، بدون شنیدن مطلب و به اتکای برداشتی اشتباه از بیان بنده، این برداشت را بازنشر و در مورد آن اظهار نظر کرده اند.

وی افزود: نکته بیان شده در خصوص تعابیر مختلف از شیوه محاسبه حقوق ها پس از همسان سازی می باشد و به تصمیم یا طرح صندوق در این زمینه ارتباطی ندارد. نکته مهم این که صندوق در این زمینه اختیار تصمیم گیری ندارد و مکلف به اجرای شیوه نامه اجرایی متناسب سازی حقوق در سال جاری است که باید از طرف مراجع ذی صلاح به صندوق بازنشستگی ابلاغ شود.

وی با اشاره به اهمیت سفر به ویژه سفرهای سلامت محور برای بازنشستگان گفت: این موضوع با کاهش بیماری کرونا در کشور از اهمیت بالایی برای صندوق بازنشستگی کشوری برخودار است و همکاران ما در تلاش هستند با طراحی برنامه های متنوع سفر و گردشگری سلامت محور و با تعامل با کانون های بازنشستگی، از منابع موجود بهترین بهره را ببرند.

اسکندری اجرای شیوه متفاوت مدیریت بر خانه های امید را ضروری دانست و افزود: تلاش می‌کنیم بزودی برنامه جامعی برای مدیریت خانه های امید بازنشستگان در استان های کشور متناسب با شرایط هر استان تدوین و اجرا کنیم تا از این ظرفیت به شکل مطلوب و به نفع بازنشستگان عزیز استفاده شود.

در این نشست بازنشستگان و اعضای کانون های بازنشستگی ضمن بیان مطالبات مختلف بازنشستگان، خواستار بهبود خدمات ارائه شده در طرح پرداخت هزینه خسارت درمان و سایر طرح های رفاهی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها