در جهت حمایت از تولید و اشتغال در کشور صورت گرفت؛

بازدید اعضای هیات عامل بانک صنعت و معدن از صنایع استان تهران

اعضای هیات عامل و رییس شعبه تهران صنعت بانک صنعت و معدن از طرحهای صنعتی ژلاتین کپسول و تکوین در استان تهران بازدید نمودند.

بازدید اعضای هیات عامل بانک صنعت و معدن از صنایع استان تهران

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب  و بیژن اسدی معاون نظارت و حقوقی و وصول مطالبات به اتفاق  نادر کاشانی رئیس شعبه تهران صنعت این بانک از واحد ژلاتین کپسول، بزرگترین تولید کننده پوکه های ژلاتینی کپسول دارویی و شرکت تکوین بزرگترین تولید کننده پیچ و مهره خودرویی در کشور بازدید کردند.

در این بازدید ضمن بررسی نیاز واحد های یاد شده، نسبت به تمرکز بیشتر عملیات شرکتهای مذکور در بانک و حمایت بانک صنعت و معدن از واحدهای تولیدی بر اساس رسالت تخصصی خود مبنی بر ارتقاء و افزایش سطح تولید در کشور تاکید شد تا ضمن پشتیبانی، برای حل مسایل و مشکلات این شرکت ها و رسیدگی به نیازهای آنان اقدام مؤثر صورت گیرد.

شرکت تکوین ساخته ‌های فلزی کارا تولید کننده بیش از 350 نوع پیچ‌های مصرفی در صنعت خودروسازی بوده و یکی از تأمین کنندگان اصلی شرکت های ایران خودرو و تولید اتومبیل سایپا می باشد. این شرکت در زمینی به مساحت تقریبی 25  هزار مترمربع در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج واقع شده و دارای 12 هزار مترمربع فضای مسقف شامل سالن تولید ، انبار مواد اولیه و قطعات و بخش اداری و پشتیبانی  می‌باشد. بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بالغ بر 1000 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تکوین ساخته های فلزی کارا پرداخت نموده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود 488 نفر را فراهم نموده است.

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران نیز تنها تولیدکننده انواع پوکه های ژلاتینی کپسول های دارویی در کشور بوده و نیاز  بیش از 200 واحد تولیدی  دارو در سراسر کشور را مرتفع می نماید. این کارخانه در زمینی به مساحت 10 هزار و 600 مترمربع در شهریار واقع شده و  دارای  یکهزار و 880  مترمربع زیر بنا شامل سالن تولید، بخش های اداری، پشتیبانی، انبار مواد اولیه و محصول نهایی می باشد. . بانک صنعت و معدن طی یک سال گذشته بالغ بر 200 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش به شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران  پرداخت نموده که زمینه ایجاد و تثبیت اشتغال حدود 250 نفر را فراهم نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها