امشب؛ برداشت یارانه جدید

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا کنون دو فهرست از متقاضیان معترض به دهک‌بندی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده است، گفت: دهک‌ بندی‌ها هر سال یکی دو بار رسیدگی می‌شود.

امشب؛  برداشت یارانه جدید

یارانه معیشتی یکی دیگر از یارانه هایی بود که دولت در هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می کرد. یارانه معیشتی که در 20 م هر ماه به حساب برخی از خانوار ها واریز می شد برای تامین کالای اساسی بود.

با توجه به تصمیم جدید دولت برای برقراری عدالت بین دهک ها و اقدام به اصلاح یارانه ها، یارانه معیشتی و نقدی ترکیب شده و تحت عنوان یارانه جدید به مبلغ 300 تا 400 هزار تومان واریز می گردد.

اما باز هم واریز یارانه معیشتی و نقدی باهم برنامه مداوم دولت نبوده و به زودی این یارانه ها هم حذف شده و سبد کالا جایگزین یارانه معیشتی و سایر یارانه ها خواهد بود.

آخرین اخبار مربوط به یارانه معیشتی را در ادامه بخوانید.

داریوش ابوحمزه در مورد آخرین وضعیت ثبت اعتراض مردم در سامانه حمایتی وزارت تعاون اظهار داشت: از زمان ثبت اعتراضات مردم تا کنون در قالب دو فهرست سه میلیون نفری و یک میلیون نفری که در مجموع بیش از چهار میلیون نفر می‌شوند، به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای بررسی وضعیت خانوار معرفی شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها