«کنسانتره آهن (خشک)» پر فروش‌ترین محصول معدنی و صنعتی چادرملو نام گرفت؛

بازار داخلی، پیشرو در فروش ماهانه «کچاد»

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۴۹۹ هزار و ۹۰۵ تن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان اعلام شد.

بازار داخلی، پیشرو در فروش ماهانه «کچاد»

به گزارش می‌متالز، مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن اعلام شد که فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، مقدار فروش محصولاتی که طی ۲ ماه گذشته به فروش رسید برابر با ۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تن بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

بیشترین مقدار فروش ماهانه «کچاد» در اردیبهشت‌ماه سال جاری متعلق به بازار داخل کشور با یک میلیون و ۳۴۰ هزار تن بود و مابقی آن در بازار صادراتی بالغ‌بر ۳۰ هزار تن از محصولات به فروش رسید.

مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات «کچاد» طی ۲ ماه سپری‌‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲ درصد کاهش پیدا کرد، این شرکت معدنی درآمدی که از فروش محصولات طی دوره ماهانه به دست آورد را برابر با ۳ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۲ ماه گذشته بالغ‌بر ۷ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان بود.

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۴۹۹ هزار و ۹۰۵ تن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان اعلام شد، محصول پرفروش دیگر «کچاد» متعلق به «گندله» با ۱۴۵ هزار و ۷۸۹ تن بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها