در راستای تعاملات منطقه ای انجام شد :

دیدار مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان با مدیرکل گمرکات استان هرمزگان

در راستای تداوم افزایش تعاملات منطقه ای فولاد هرمزگان با سازمان ها و ادارات ذینفع خود، با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان و مدیرکل گمرکات استان هرمزگان مشکلات رویه های گمرکی حوزه صادرات و ترانزیت بررسی شد.

دیدار  مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان با مدیرکل گمرکات استان هرمزگان

در این دیدار دکتر معروف خانی مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان ضمن تقدیر از همکاری های گمرکات استان در کاهش موانع، تعاملات بیشتر با گمرک را خواستار شد. وی با اشاره به اینکه نیمی از فعالیت های گمرکی کشور در استان هرمزگان انجام می پذیرد، نقش گمرکات استان هرمزگان در تولید را کلیدی خواند و گفت : همکاری و تعامل فولاد هرمزگان و گمرکات استان می تواند باعث افزایش تولید و اشتغال آفرینی در استان هرمزگان شود. معروفخانی در ادامه  تاکید کرد : فولاد هرمزگان  به دنبال دریافت تسهیلات جدید  از گمرکات استان و تعاملات بیشتر است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان در این دیدار پیشنهاد صادرات و ترانزیت داخلی بین گمرک شهید رجایی و گمرک منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس را  مطرح کرد. 

سعیدی مدیرکل گمرک شهید رجایی و سرپرست گمرکات استان هرمزگان نیز گفت : نگاه ما به حوزه تولید و صنعت فراتر از یک سخن است و اجازه نخواهیم داد بخشنامه های خلق الساعه در  تولید خلاء ایجاد کند .

وی با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در خصوص تولید و اشتغال آفرینی اذعان داشت : 

حوزه صنعت مهمترین زمینه برای سرمایه گذاری ، تولید و ایجاد اشتغال است،  لذا ما تمام سعی خود را خواهیم داشت تا در بخش اجرایی هر آنچه در توانمان است با ارائه تسهیلات،  به ویژه خدمات شبانه روزی و ۲۴ ساعته ، ارزیابی کالا در محل کارخانه ، قبول ضمانتنامه ها به مدت یکسال برای شرکتهای تولیدی و غیره ، معضلات و مشکلات به وجود آمده در حوزه صنعت را رفع کنیم . وی با تاکید بر اینکه نگاه گمرک به صنعت و تولید نگاهی مثبت و بیشتر از یک سخن است گفت : اجازه نخواهیم داد بخشنامه های خلق الساعه در  تولید و اشتغال آفرینی خلاء ایجاد کند .

سعیدی همچنین دستور بررسی پیشنهادات مطروحه در خصوص تسهیل فرایندهای صادرات و ترانزیت را صادر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها