ارائه بیش از 5 هزار خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان رودبار جنوب

فرمانده بسیج شرکت مس با تأکید بر تداوم اردوهای جهادی و اهمیت سلامت مردم منطقه گفت: در نخستین اردوی جهادی سال 1401 به 2 هزار و 537 نفر از مردم منطقه رودبار جنوب استان کرمان بیش از 5 هزار مورد خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

ارائه بیش از 5 هزار خدمات درمانی رایگان به مردم شهرستان رودبار جنوب

 به گزارش مس پرس، این خبر را عباس صفری فرمانده بسیج شرکت مس اعلام کرد و بر تداوم اردوهای جهادی و اهمیت سلامت مردم منطقه تأکید کرد.

 وی برگزاری اردوهای جهادی ازسوی شرکت مس را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی دانست و افزود: اردوی جهادی درمانی شهید سلیمانی به همت گروه جهادی ثارالله بسیج مس در شهرستان رودبار جنوب (کرمان) برگزار شد.

 صفری با اشاره به اینکه خدمات درمانی ارائه شده در بخش ذهکلوت روستای چاه ابراهیم و میل فرهاد به‌صورت رایگان صورت گرفته است، بیان کرد: این دوره از اردوی جهادی برای مدت 4 روز برگزار شد.

 فرمانده بسیج شرکت مس، برنامه‌ریزی و انجام اقدامات عملی برای ارتقای سلامت مردم مناطق کم‌بضاعت را حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: به‌طور دقیق 5336 خدمت درمانی ارائه شده در زمینه دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، زنان و مامایی، طب اورژانس، رادیولوژی، عمومی و پرستاری بوده است.

 به گفته وی با حضور روانشناس بالینی و کارشناس تغذیه خدمات  تخصصی در این خصوص نیز ارائه شده است. همچنین در بخش چشم‌پزشکی با توجه به نیاز 60 نفر از مراجعین به جراحی ‌چشم هماهنگی لازم جهت اعزام آنها به کرمان و انجام رایگان جراحی صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها