«وتعاون» طی یک سال به رشد ۳۴ درصدی رسید

درآمد ماهانه شرکت «وتعاون» از فروش حق بیمه در مقایسه با فروردین ۱۴۰۰ با افزایش ۳۴ درصدی روبه¬رو شد که بیشترین درآمد آن به مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» با حدود ۲۳۵ میلیارد ریال تعلق گرفت.

«وتعاون» طی یک سال به رشد ۳۴ درصدی رسید

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون به نقل از گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شرکت بیمه تعاون در گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از فروش حق بیمه برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خود شناسایی کرد، حدود ۷۰۲ میلیارد ریال بود. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل شروع سال مالی، با درآمد ماهانه برابری می‌کند.

از سوی دیگر، میزان خسارت پرداخت‌شده به مشتریان مبلغی بالغ‌بر ۳۰۵ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین لازم به ذکر بوده که طبق گزارش ارائه‌شده، «وتعاون» تراز مثبت ۱۳۰ درصدی را از خود بر جای گذاشته است.

درآمد ماهانه «وتعاون» تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه شرکت «وتعاون» از فروش حق بیمه در مقایسه با فروردین ۱۴۰۰ با افزایش ۳۴ درصدی روبه¬رو شد که بیشترین درآمد آن به مربوط به رشته بیمه «ثالث – اجباری» با حدود ۲۳۵ میلیارد ریال تعلق گرفت. از سوی دیگر، این بخش توانسته در مقایسه با سال گذشته به رشد ۲۵۹ درصدی برسد.

همچنین پس از «ثالث_اجباری» بخش «زندگی_غیر اندوخته دار» توانست بیشترین درآمد «وتعاون» را با ۱۲۸ میلیارد ریال به نام خود ثبت کند.

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشترین میزان خسارت پرداختی «وتعاون» در فروردین‌ماه به بخش «درمان» با حدود ۱۵۳ میلیارد ریال تعلق گرفت که نسبت به دوره مشابه خود در سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها