اولین همایش بوکسیت، آلومینا، آلومینیوم و توسعه پایدار آغاز به کارکرد

با هدف شناسایی ظرفیت های زنجیره ارزش استخراج بوکسیت و به منظور افزایش تولید آلومینا و آلومینیوم» اولین همایش بوکسیت، آلومینا، آلومینیوم و توسعه پایدار» آغاز به کار کرد.

اولین همایش بوکسیت، آلومینا، آلومینیوم 
و توسعه پایدار آغاز به کارکرد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی آلومینای ایران، این همایش با حضور وجیه الله جعفری معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی، تورج زارع مدیر عامل شرکت الومینای ایران، دست اندرکاران، کارشناسان، متخصصان و فعالان عرصه صنعت آلومینیوم کشور روز ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

تامین پایدار بوکسیت و توسعه زنجیره ارزش آلومینا و آلومینیوم، بررسی وضعیت ذخایر بوکسیت در ایران و چالشهای تامین مواد اولیه آن و ارائه روش‌های نوین اکتشاف استخراج و فرآوری بوکسیت سازگار با محیط زیست ازمهمترین محورهای این همایش است.

همچنین استفاده از فناوری‌های نوین دوستدار محیط زیست در تولید آلومینا و آلومینیوم، بررسی مسئولیت اجتماعی شرکت های معدنی در اثر گذاری محورهای توسعه پایدار و راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در زنجیره ای تولید آلومینیوم از دیگر محورهای برگزاری این همایش در هتل المپیک تهران است.

نقش آلومینا و آلومینیوم در توسعه صنایع پایین دستی، شرکت آلومینای ایران محور توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه و بررسی آخرین وضعیت آلومینیوم به عنوان فلز استراتژیک در قرن ۲۱ از دیگر محورهای برگزاری این همایش با حضور دست اندرکاران و متخصصان صنعت آلومینیوم اعلام شده است.

در این همایش ظرفیت های شرکت آلومینای ایران و آماده سازی بسترهای مورد نیاز برای فعالان این حوزه به منظور هم افزایی بیشتر و فرصت های فراروی صنعت آلومینیوم و رفع موانع موجود برای تحق توسعه پایدار، در این رویداد مهم مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها