خدمات غیر حضوری بانک توسعه تعاون به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

مراحل گوناگون ارائه خدمات غیر حضوری بانک توسعه تعاون به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در غرفه بانک در نمایشگاه اینوتکس برای مراجعین تبیین شد.

خدمات غیر حضوری بانک توسعه تعاون به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان

در سومین روز از نمایشگاه نوآوری و فناوری، اینوتکس ۲۰۲۲ در پارک فناوری پردیس، غرفه بانک توسعه تعاون محل مراجعه علاقه مندان و مراجعین بود.

بر این اساس همکاران و متخصصین بانک توسعه تعاون به سؤالات و نقطه نظرات استارتاپ ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشجویان و جامعه فناوری کشور در زمینه‌های اعتباری، تجهیز منابع، بانکداری، فناوری، امور مشتریان و شرکت سمات پاسخ گفتند.

تبیین خدمات غیرحضوری بانک توسعه تعاون به استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مشتمل بر ثبت درخواست بر روی سایت، بررسی توسط شعب، اعتبار سنجی توسط شعب، اعلام تأیید اعتبارسنجی به مشتری، ثبت اطلاعات در سامانه صندوق نوآوری و شکوفایی، انجام اعتبارسنجی ویژه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، اعلام تأیید نهایی صندوق نوآوری و شکوفایی به شعب بانک و مراجعه حضوری به شعبه برای تشکیل پرونده جهت اعطای تسهیلات و یا صدور ضمانت‌نامه از مهم‌ترین مباحث ارائه‌شده به مراجعین غرفه بود.

همچنین نشستی نیز در خصوص افزایش همکاری‌ها میان شرکت سمات و مباشران تجارت هوشمند امین از مشتریان بانک توسعه تعاون، با موضوع بررسی قابلیت‌های سامانه مبادلات بین بنگاهی بخش کشاورزی b2b جهت خدمات قابل‌ارائه برای توزیع کالاهای اساسی برگزار شد.‌ این سامانه توسط شرکت سمات به این شرکت ارائه‌شده است.

گفتنی است بانک توسعه تعاون جمعه ۲۳ اردیبهشت در روز پایانی نمایشگاه، ضمن پاسخگویی به مراجعین غرفه، از حامیان اصلی نبرد و رقابت استارتاپ ها می‌باشد و بخشی از مسئولیت داوری رقابت نیز بر عهده این بانک بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها