چرا داریم کوپنی می‌شویم مگر کشور در شرایط جنگی است؟

کامبیز مهدیزاده در یادداشتی سیاست های اقتصادی دولت را نقد کرد و نسبت به کوپنی شدن کالاها اعتراض کرد.

چرا داریم کوپنی می‌شویم مگر کشور در شرایط جنگی است؟

به گزارش مستقل آنلاین کامبیز مهدیزاده در روزنامه شرق نوشت:

اقتصاد در این دولت به کما رفته و تنها راه نجات آن برجام است، نه اقتصاد کوپنی

 امروز مردم در این دولت از آبگوشت‌خوردن به کله‌جوش‌خوردن رسیده‌اند.

 انقلابی گری به بستن یقه و انداختن چفیه و ریش گذاشتن نیست. نمیشود با کسی که دستمال گردن و کراوات میزند و فساد کرده برخورد کنیم اما چشم خود را بر کسی که چفیه انداخته و فساد کرده ببندیم اسم انقلاب را خراب نکنید.

 دولت تدبیر و امید در سخت‌ترین شرایط و اعمال تحریم‌های ظالمانه و با پایین‌ترین قیمت نفت 30 تا 50 دلاری کشور را بدون کوپن اداره کرد.

 اگر شرایط ما طبق ادعای آقایان خوب است، چرا داریم کوپنی می‌شویم مگر کشور در شرایط جنگی است!

 روزنامه‌ای که واقعیت‌ها را برعکس منتشر می‌کند، در مقاله‌ای که بیشتر شبیه فکاهی است، اعلام کرده آمریکا هم 90 سال پیش سیستم کوپنی داشته و تا به امروز آن را اجرا می‌کند. شما که هر روز روزنامه ژست غرب‌ستیزی دارید، چرا در این بحث الگویتان آمریکا شده است؟

 این دوستان هر کسی تا می‌آید نقدی کند سریع انگ نفوذی، لیبرال و نئولیبرال بودن به آن می‌زنند. این کشور مال همه مردم است.

 دولت تدبیر و امید برنج را در انتهای هشت سال، 30 هزار تومان تحویل دولت جدید داد؛ اما امروز پس از هشت ماه برنج به صد هزار تومان رسیده است.

 چطور وضع کشور خوب است اما امروز به خاطر پرداخت نکردن حق عضویت در معرض اخراج از سازمان های علمی بین المللی هستیم!!

 این دولت با قیمت نفت بالای 100 دلار وادعای آقایان مبنی بر  فروش نفت و دریافت پول آن وارد دوران کوپنی میشود این شبیه طنز است.

 این نوع مدیریت در این دولت شبیه داستان ناصرالدین شاه و درشکه چی است زمانی که ناصر الدین شاه خود سوار کالسکه گرم و نرم بود و به درشکه چی که از شدت سرما میلرزید گفت به سرما بگو ناصر الدین شاه تره هم برایت خورد نمیکند.

 چطور میشود قیمت نفت بالا رفته باشد ماهم نزدیک 2 میلیون بشکه تولید کنیم و بفروشیم و پولش را هم بگیریم اما هر روز در بازار قیمت آرد، ماکارونی، مرغ، برنج به جای پایین آمدن بالا رود. 

 امروز این دوستان  به اسم انقلابی گری  در این مجلس از نام رهبر معظم  انقلاب سوء استفاده میکنند تا دیگری را تطهیر کنند کجای این عملکرد انقلابی است.    

 تئوریسین دولت  سعید لیلاز شده است آقای لیلاز گفته بود منتظر کسی خواهد بود که فایل صوتی ظریف را منتشر کرده و تا آن زمان سکوت خواهد کرد، اقای لیلاز حضرتعالی در خودروسازی مدیر هستید امروز چه گلی بر سر صنعت خودروسازی ما زده اید ،حضرتعالی ابتدا در حوزه خودرو تحول ایجاد کنید  در گام بعدی برای اقتصاد نسخه بپیچید.

 آقای لیلاز هوشمند سازی تبدیل اسم  

کوپن به کالابرگ الکترونیک نیست اقتصاد در این دولت با انتصاب های ناکار آمد ،صحبت ها و اظهار نظرهای ناپخته و عدم شناخت مناسبات بین المللی دیگر با جراحی قابل حل نیست.

 اگر گل آقا زنده بود حتما دوباره کاریکاتوری را که در آن مرحوم حسن حبیبی معاون اول دولت از شاغلام که در نقش مردم است سوال میکند چطوری؟ و شاغلام جواب میدهد الحمد لله از فردا خیلی بهترم ،امروز هم شرایط همین است از فردا بهتریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها