دکتر خورسندیان:

رویکرد حراست باید مبتنی بر پیشگیری و صیانت باشد

دکتر خورسندیان اظهار داشت: حراست در شبکه بانکی جایگاه ویژه ای دارد که باید همواره با رویکردی پیشگیرانه و اصلاحی به مسایل بنگرد و بر حفظ و صیانت از ارزش ها متمرکز باشد.

 رویکرد حراست باید مبتنی بر پیشگیری و صیانت باشد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این مراسم که روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه با حضور مدیران ارشد حراست کل کشور و جمعی از اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل و مدیران این بانک برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات عباس خبازی عنوان داشت: ایشان از مدیران توانمندی هستند که در مدیریت حراست، منشاء اثرات خیر بودند و در دوره تصدی وی اقدامات بسیار ارزشمندی در این بخش مهم بانک به انجام رسید.

وی افزود: آقای گل پیرا هم از مدیران خوشنام، پاکدست و نستوهی هستند که امیدواریم در سمت جدید نیز با توجه به توان علمی، دقت نظر و تجربه ای که دارند، بیش از پیش موفق باشند.

دکتر خورسندیان تأکید کرد: امروزه موضوعات مربوط به حراست در بانک با بخش فناوری اطلاعات بسیار در هم تنیده و دارای ارتباط معناداری است و این بخش مسولیت سنگینی در حفاظت از دارایی ها و اطلاعات دیجیتالی آن بر عهده دارد.

حسین عسکری عضو هیأت مدیره و قائم مقام مدیرعامل این بانک نیز عنوان داشت: وظیفه اصلی مدیریت حراست در بانک، سالم سازی فضای کاری در راستای افزایش کارایی و بهره وری نیروی انسانی برای نیل به اهداف بانک در حمایت از تولیدکنندگان و تحقق شعار سال و شناسایی افرادی است که قصد اخلال در فرآیندهای کاری و نظارتی بانک را دارند و این امر پایش منظم تمامی کارکنان و نظارت مستمر همکاران حراست را می طلبد.

 در خلال این مراسم عباس خبازی مدیر پیشین حراست بانک نیز گزارشی از مجموعه اقدامات این مدیریت ارایه نمود و بیان داشت: از نیمه دوم سال 97 برنامه ریزی و شناسایی نقاط قوت و ضعف برای تدوین برنامه بلند مدت 5 ساله در دستور کار قرار گرفت و رسیدگی و بروزرسانی پرونده های پرسنلی به انجام رسید، کتابچه مشاغل حساس بانک تهیه شد و اتوماسیون مکاتبات طبقه بندی شده ایجاد گردید.

در این مراسم مهدی گل پیرا نیز اظهار داشت: با تشکر از حسن اعتماد مجموعه حراست کل کشور و بانک صنعت و معدن، در حفظ و صیانت از ارزش ها و اهداف بانک تمامی تلاش خود را به کار خواهیم بست و امیدواریم در ادامه اقدامات توسعه ای و موثر مدیر پیشین این بخش به کمک دوستان، منشاء اثرات خیر و در پیشبرد اهداف بانک مثمر ثمر باشیم.

گفتنی است، مهدی گل پیرا دانشجوی دکترای اقتصاد در مرحله تدوین پایان نامه بوده و سوابق تخصصی و اجرایی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر دفتر حراست صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها و عضو هیأت مدیره شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین و دبیر و عضو کمیته تخصصی بانکی شورای هماهنگی حراست های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، رییس گروه جمع آوری و اطلاع رسانی مرکز حراست و بازرس ویژه در وزارت امور اقتصادی و دارایی و تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی را در کارنامه خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها