به گزارش روابط‌عمومی بانک دی

شرایط عمومی دریافت تسهیلات ازدواج اعلام شد

بانک مرکزی شرایط عمومی متقاضیان دریافت تسهیلات ازدواج را اعلام کرد.

شرایط عمومی دریافت تسهیلات ازدواج اعلام شد

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ از ابتدای سال 1401 مبلغ تسهیلات ازدواج برای هریک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از 01‌/01‌/1397 بوده است، یک میلیارد و دویست میلیون ریال (120 میلیون تومان) با دوره بازپرداخت ده ساله تعیین شده است که مبلغ این تسهیلات در صورتی که سن زوج زیر 25 سال و سن زوجه زیر 23 سال باشد، می تواند به یک میلیارد و پانصد میلیون ریال (150 میلیون تومان) نیز افزایش یابد و برای فرزندان شاهد و ایثارگر به میزان دو برابر افراد عادی تعیین شده است.

بر این اساس تمامی متقاضیان واجدشرایط دریافت وام ازدواج می‌بایست پس از ثبت‌نام و تکمیل فرم‌های مربوطه در وب‌سایت https://ve.cbi.ir و دریافت کد رهگیری ده رقمی، با انتخاب یکی از بانک‌های عامل در این سامانه، با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، ظرف مدت زمان اعلام شده از سوی وب‌سایت به شعبه مربوطه مراجعه کرده و مراحل دریافت وام را طی کنند.

گفتنی است بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی، با توجه به شکایات و تقاضاهای دریافتی در خصوص اخذ هزینه از سوی برخی سایت‌ها برای ثبت نام متقاضیان در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، به هم‌وطنان یادآور می‌شود، ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات ازدواج، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، صرفاً از طریق سامانه تسهیلات ازدواج به نشانی https://ve.cbi.ir  انجام می‌گیرد.

شایان ذکر است تمامی متقاضیانی که بانک دی را به عنوان بانک عامل خود برای دریافت تسهیلات ازدواج انتخاب کرده‌اند، می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل در مراحل دریافت وام، از طریق شماره تلفن 28931476-9 شکایات و انتقادات خود را ثبت کنند.

برای آگاهی از جزییات شرایط عمومی متقاضیان دریافت تسهیلات، مدارک مورد نیاز، شرایط ضامنین، روش ثبت‌نام و مدت بازپرداخت تسهیلات به لینک زیر مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها