اولویت های پژوهشی ایمیدرو در سال 1401 اعلام شد؛

تصویب و امضای 27 برنامه پژوهشی به ارزش 12.5 میلیارد تومان طی 1400

ایمیدرو اولویت های پژوهشی سال جاری را در راستای تحقق استراتژی پیوند صنعت و دانشگاه و توسعه دانش بنیان ها در حوزه معدن و صنایع معدنی، اعلام کرد. ارزش پروژه های پژوهشی تعریف شده ایمیدرو طی سال 1400 به بیش از 12.5 میلیارد تومان رسید.

 تصویب و امضای 27 برنامه پژوهشی به ارزش 12.5 میلیارد تومان طی 1400

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، همچنین توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه از طریق فراخوان پروژه‌های پژوهشی تقاضامحور در سامانه ساتع را می توان از جمله اولویت های ایمیدرو طی سال جاری نام برد که متمرکز بر توسعه دانش بنیان ها است. 

ارایه استراتژی جامع و بسته سیاستی مناسب جهت ورود به نسل چهارم انقلاب صنعتی و هوشمندسازی بخش معدن و صنایع معدنی و تدوین الگو و روش ارزیابی اثر بخشی کمی و کیفی پروژه‌های پژوهشی از دیگر برنامه های توسعه ای است. 

بررسی منابع ثانویه عناصر نادر خاکی در ایران و مطالعات اقتصادی اولیه جهت استحصال آنها و نیز مطالعه و پژوهش در حوزه هوشمند سازی معادن ایران از دیگر اولویت های ایمیدرو به شمار می رود. همچنین سنجش و تحلیل شاخص‌های بهره‌وری ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای بهبود بهره وری همچون سال های گذشته نیز اجرا می شود. 

اولویت های پژوهشی ایمیدرو در سال 1401 بیش از 26 مورد است. 

تصویب و امضای 27 پروژه پژوهشی طی سال 1400

از سوی دیگر 27 پروژه پژوهشی در قالب قرارداد و موافقتنامه توسط ایمیدرو طی سال 1400 تعریف شد. ارزش این قراردادها و توافقنامه ها به بیش از 12.5 میلیارد تومان می رسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها