رشد تولید در نیروگاه طوس؛

تولید بیش از ۴ میلیون مگاوات ساعت انرژی در سال گذشته و رشد ۴/۱درصدی تولید برق

️ در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها، تولید ناخالص در نیروگاه طوس به بیش از ۴میلیون و ۲۰هزار و ۶۳۹مگاوات ساعت رسید که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ بیش از ۴/۱درصد، رشد را نشان می‌دهد.

 تولید بیش از ۴ میلیون مگاوات ساعت انرژی در سال گذشته و رشد ۴/۱درصدی تولید برق

به گزارش شستا رسانه؛ رضا افتخاری مدیرعامل هلدینگ انرژی شستا با اشاره به تحریم‌ها و چالش‌های فراوان اقتصادی افزود: وجود این مشکلات تاکنون، نتوانسته در جدیت و تلاش پرسنل این نیروگاه برای خدمت‌رسانی به مردم خللی ایجاد کند و نگهداری و بهره‌برداری از واحدها طی سالیان اخیر به بهترین شکل ممکن رقم خورده است.

وی انجام به‌موقع تعمیرات میان‌دوره‌ای و اساسی و بهره‌برداری اصولی از واحدها، ساخت و بازسازی قطعات و تجهیزات در کارگاههای مستقر در نیروگاه را مهمترین اقدام عملی برای رفع محدودیت تولید واحدها در سال گذشته دانسته و افزود: تعمیرات اساسی واحد یک این شرکت هم‌اکنون در حال اجرا می‌باشد که تا پیش از آغاز فصل گرما و پیک مصرف برق، شاهد اتمام آن و اتصال مجدد این واحد تولیدی به شبکه سراسری برق کشور خواهیم بود، تا با آمادگی کامل بتوانیم خدمت رسان مردم، به ویژه در تابستان پیش‌رو باشیم.

افتخاری اظهار داشت: با اعتماد و حمایت از خلاقیت و دانش کارکنان و اتکاء به تلاش پرسنل متخصص نیروگاه، توانسته ایم در سال گذشته، بیش از ۴ میلیون و ۲۰ هزار و ۶۳۹ مگاوات ساعت انرژی ناخالص، تولید نموده که بیش از ۳میلیون و ۷۳۳ هزار و ۶۵۶ مگاوات ساعت آن انرژی خالص بوده است که به شبکه سراسری تحویل گردیده است.

وی ضریب بار انرژی تولید شده در سال ۱۳۹۹ را ۲۸/۰۲ درصد اعلام نمود و گفت: در سال ۱۴۰۰ این ضریب بار به بیش از ۸۶ درصد رسید که حدود ۵ درصد، بیش تر از سال گذشته بوده است.

خاطر نشان می‌شود: این شرکت با دارا بودن ۴واحد تولیدی یکی از مهم ترین و بزرگترین نیروگاه بخاری استان خراسان رضوی بوده و نقش مهمی در تامین آسایش مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها