بازدید اعضای هیأت عامل بانک صنعت و معدن از طرح های تامین مالی شده این بانک در کهگیلویه و بویر احمد

عبدالرضا ولی الهی معاون اعتبارات و راهبری شعب، بیژن اسدی معاون نظارت، حقوقی و وصول مطالبات و مصطفی راستی فر مدیر امور راهبری شعب بانک صنعت و معدن در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن دیدار با کارکنان این مدیریت استانی از دو طرح تامین مالی شده توسط بانک صنعت و معدن بازدید نمودند.

بازدید اعضای هیأت عامل بانک صنعت و معدن از طرح های تامین مالی
 شده این بانک در کهگیلویه و بویر احمد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این طرح ها شامل شرکت صنایع نیما تهویه مطبوع ( سهامی خاص ) تولید کننده انواع سیستم تهویه مطبوع ( کانالی و چند پنله ) و کولر گازی و  شرکت آریا پالایش دنا ( سهامی خاص ) تولید کننده انواع روغن موتور ، روغن دنده و گریس می باشند.

صنایع نیما تهویه مطبوع، از بانک صنعت و معدن دو فقره تسهیلات سرمایه در گردش به مبالغ 80 و  18 میلیارد ریال دریافت نموده و تسهیلات دیگری به مبلغ 350 میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 جهت بازسازی و نوسازی در مرحله پرداخت دارد.

طرح توسعه این شرکت پس از بهره برداری برای 86 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد و تعداد نیروی کار موجود در آن 27 نفر می باشد.

شرکت آریا پالایش دنا نیز متقاضی اخذ تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ  200 میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال1400 می باشد و پیش از این نیز 9 فقره تسهیلات به مبلغ 262 میلیارد ریال دریافت نموده؛ شرکت مزبور دارای 30 نفر نیروی کار مستقیم بوده و 40 نفر نیز به صورت غیر مستقیم در ارتباط با این طرح فعال می باشند.

در ضمن شعبه یاسوج  در سال 1400با پرداخت 1581میلیارد ریال در قالب تسهیلات ثابت و در گردش نقش موثری درحمایت از واحد های تولید استان داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها