در دیدار مدیرعامل بانک دی با رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مراکز دانش‌بنیان کشور مطرح شد:

آمادگی بانک دی برای حمایت از مراکز دانش‌بنیان فعال در حوزه ایثارگری

مدیرعامل بانک دی در دیدار با رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مراکز دانش‌بنیان کشور به ارائه رویکردهای این بانک در حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و تحقق شعار سال ۱۴۰۱ پرداخت.

آمادگی بانک دی برای حمایت از مراکز دانش‌بنیان فعال در حوزه ایثارگری

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی در دیدار با ایمان مصدری، رییس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مراکز دانش‌بنیان کشور با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ گفت: 

با توجه به این که مقام معظم رهبری سال ١٤٠١ را سال《 تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین》نامگذاری کردند، رسالت نظام بانکی در عملیاتی‌سازی این شعار بسیار حساس است و بانک دی از ابتدای سال جاری، تحقق شعار سال را در برنامه‌های عملیاتی و سیاست‌ اعتباری خود قرار داده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانک دی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تصریح کرد: بانک دی آمادگی دارد در قالب انعقاد تفاهم‌نامه با انجمن صنفی مراکز دانش‌بنیان کشور از ایثارگران  فعال در حوزه‌های دانش‌بنیان حمایت کند.

 وی افزود: همچنین بانک دی این آمادگی را دارد تا از مجموعه‌های دانش‌بنیانی که دارای خدمات و محصولات دانش‌بنیان خلاقانه برای ایثارگران و جانبازان دارند حمایت همه‌جانبه داشته باشد.

در ادامه این نشست ایمان مصدری، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی مراکز دانش‌بنیان کشور، ضمن قدردانی از رویکرد بانک دی در حمایت از مراکز دانش‌بنیان به تشریح اقدامات انجام شده در این انجمن پرداخت و گفت: مهم‌ترین رسالت این انجمن تدوین راهبرد و حمایت همه‌جانبه از ایده‌ها و ابتکارات شرکت‌ها، موسسات و مراکز دانش‌بنیان است.

وی افزود: انجمن صنفی مراکز دانش‌بنیان کشور در راستای نیل به اهداف خود آماده انعقاد تفاهم‌نامه با بانک دی است تا در مسیر توسعه زمینه‌های دانش‌بنیان و تحقق شعار سال در کنار این مجموعه معظم باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها