آموزش استفاده از بخش اکسچنج کیف پول من برای خرید بیت کوین

آموزش استفاده از بخش اکسچنج کیف پول من برای خرید بیت کوین

خرید بیت کوین به یکی از  پرطرفدار ترین موضوعاتی تبدیل شده که افراد زیادی تمایل دارند تا با خرید این ارز دیجیتال سرمایه گذاری بسیار خوبی را در این بازار داشته باشند.

بسیاری از این افراد نمی دانند که چگونه سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند تا از این طریق سود های خوبی را به دست آورند. در قدم اول باید به انواع تحلیل ها مسلط باشید و البته آشنایی کاملی با این حوزه داشته باشید تا بتوانید بهترین معاملات خود را انجام دهید. در سمت دیگر باید یک صرافی معتبر را انتخاب کنید که از طریق آن تمامی تراکنش‌های خود را انجام دهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی یک صرافی و کیف پول معتبر ایرانی بپردازم که تا به حال توانسته رضایت تمامی کاربران خود را به دست آورد و به عنوان بهترین صرافی و کیف پول ارز دیجیتال در ایران شناخته شود. این صرافی با توجه به نظرات و بازخوردهایی که از سوی کاربران خود دریافت کرده به عنوان بهترین صرافی شناخته شده و بسیاری از افراد معاملات خود را با استفاده از این سامانه انجام می دهند. در ادامه به آموزش استفاده کردن از این صرافی می‌پردازیم.

آموزش خرید بیت کوین با استفاده از کیف پول من

 قبل از هر چیزی شما باید به وب سایت این صرافی مراجعه کنید که می توانید از طریق آدرس رسمی Kifpool.me به این سامانه مراجعه کنید و برای ثبت نام در آن اقدام کنید.

حال که مراحل قبل را انجام داده به صفحه جدیدی وارد می شوید که در آن نیاز است اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. روند ثبت‌نام در این صرافی مانند سایت های دیگر است و کافی است اطلاعات خواسته شده را به صورت درست وارد کنید تا به مرحله بعد وارد شوید.

در مرحله قبل ایمیل، رمز عبور و شماره تماس خود را وارد کردید و ثبت نام خود را در این سامانه انجام داده‌اید حال نیاز است به مرحه جدید وارد شوید که در آن با توجه به ایمیل و رمز عبوری که در مرحله قبل تعیین کردید می‌توانید به پنل کاربری خود وارد شوید. زمانی که این اطلاعات را وارد کردید و روی دکمه ورود کلیک کنید با صفحه‌ای مواجه می‌شود که از شما درخواست می شود تا شماره تلفن همراه خود را تایید کند. این کار با توجه به بالا رفتن امنیت حساب کاربری شما در نظر گرفته می‌شود و مانند تصویر زیر می توانید کد تاییدی که برای شما پیامک شده را وارد کنید.

 

a

با طی کردن این مراحل شما به پنل کاربری خود وارد می‌شود که این پنل مانند تصویر زیر است. از طریق پنل خود می توانید به تمامی بخش‌های صرافی کیف پول من دسترسی داشته باشید. اما برای اینکه بتوانید امکان خرید بیت کوین را داشته باشید در قدم اول نیاز است تا احراز هویت خود را انجام دهید. زمانی که احراز هویت را انجام می دهید می توانید پس از آن واریز ریالی داشته باشید و مقدار پول مورد نظر خود را برای خرید بیت کوین به این صرافی واریز کنید. پنل کاربری شما مانند تصویر زیر است و از طریق بخش احراز هویت می‌توانید وارد صفحه جدیدی شوید که در آن به طور کامل و ساده آموزش روند انجام آن در اختیارتان قرار گرفته است.

b

همان‌گونه که در تصویر بالا مشاهده می کنید شما برای استفاده کردن از بخش‌های مختلف این صرافی می توانید از منوی سمت راست استفاده کنید که بخش خرید و فروش را با فلش قرمز رنگ مشخص کردیم. اما قبل از هر چیز نیاز است تا روی احراز هویت کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما نمایان شود. در این صفحه به طور کامل توضیح داده شده که چه کارهایی را انجام دهید تا بتوانید روند احراز هویت خود را انجام دهید. مراحل بسیار ساده است و شما می توانید تنها با تکمیل اطلاعات فردی و همچنین ارسال یک قطعه عکس که به صورت زیر است این روند را انجام دهید.

در این تصویر شما باید با استفاده از یک نوشته که نام و آدرس رسمی سایت کیف پول من در آن قرار گرفته و همچنین با ثبت تاریخ دقیق می توانید این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که در کنار این دست نوشته نیاز است تا کارت ملی شما نیز قرار داده شود تا روند احراز هویت با موفقیت انجام شود. با رد کردن این مراحل مدت زمان کوتاهی طول می‌کشد تا از سمت صرافی کیف پول من مدارک شما تایید شوند و روند احراز هویت با موفقیت انجام شود به همین دلیل پس از کمی صبر کردن پیامی برای شما ارسال می شود که این روند با موفقیت انجام شده و می توانید از تمامی خدمات صرافی کیف پول من استفاده کنید.

 پس از دریافت این پیام شما می توانید مجدد به پنل کاربری خود وارد شوید و از طریق منوی سمت راست که در بالا با فلش قرمز مشخص کردیم به بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی مراجعه کنید. بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال در این صرافی مانند تصویری است که در پایین مشاهده می کنید.

c

با انجام دادن تمامی این مراحل به صفحه بالا می رسید و در این قسمت می‌توانید مقدار بیت کوین خود را خریداری کنید. در این بخش به صورت پیش فرض ارز دیجیتال مورد نظر روی بیت کوین قرار دارد و می‌توانید تنها با وارد کردن مقدار مورد نظر خود، مبلغ نهایی و میزان بیت‌کوین نهایی را مشاهده کنید. کار به همین سادگی است و کافی است تا روی خرید بیت کوین کلیک کنید تا روند خرید به سرعت برای شما انجام شود و این ارز دیجیتال به کیف پول اختصاصی تان در صرافی کیف پول من انتقال داده شود.

 شما می توانید از این صفحه هر نوع ارز دیجیتال دیگری که تمایل به خرید دارید را انتخاب و اقدام به خرید کنید. به طور مثال کافی است تا روی بیت‌کوین کلیک کنید تا  لیستی برای شما باز شود که در آن لیست بیش از ۱۳۰۰ ارز دیجیتال مختلف قرار گرفته و شما می توانید با جستجوی نام فارسی یا انگلیسی هر رمز ارز آن را انتخاب و نسبت به خرید آن اقدام کنید. لازم به ذکر است که این صرافی با داشتن چنین تنوع ارز های دیجیتالی به عنوان یکی از برترین صرافی های ارز های دیجیتال در داخل کشور شناخته می‌شود که امکان خرید و فروش ارز های زیادی را به کاربران می دهد. همچنین زمانی که پروژه های جدیدی معرفی می شود این تیم سعی می کند تا در سریعترین زمان ممکن ارز مورد نظر را به صرافی خود اضافه کنند تا کاربران ایرانی هم بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن امکان سرمایه‌گذاری در این رمزارزهای جدید را داشته باشند.

در این مقاله به آموزش کامل استفاده از بخش اکسچنج کیف پول من برای خرید بیت کوین پرداختیم و به طور کامل توضیح دادیم که از چه طریق می توانید امکان ثبت نام در این صرافی را داشته باشید و در کنار آن روند احراز هویت خود را انجام دهید. مطمئناً با استفاده از این صرافی شما می توانید در سریع‌ترین زمان ممکن امکان خرید و فروش ارز دیجیتالی را داشته باشید. اما برای کسانی که قصد دارند به صورت رایگان به این بازار جذاب ورود کنند یک خبر فوق العاده داریم که آن ها می توانند با استفاده از امکانی که صرافی کیف پول من در اختیارشان قرار داده است به ارزهای دیجیتالی به صورت رایگان دسترسی داشته باشند. این صرافی به کاربرانی که به تازگی ثبت نام خود را در کیف پول من تکمیل می کنند مقداری ارز دیجیتال را به صورت رایگان اختصاص می‌دهد که می‌توانند برای انجام معاملات خود از آن استفاده کنند. همچنین فرد می‌تواند با شرکت در کمپین های تبلیغاتی که این صرافی برگزار می‌کنند امکان دستیابی به ارزهای دیجیتال بیشتری را به صورت رایگان داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها