تندیس زرین رضایتمندی مشتری به پتروشیمی جم رسید

پتروشیمی جم موفق به دریافت «تندیس زرین

رضایتمندی مشتری» از اجلاس سراسری نقش مدیران در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید با رویکرد رضایتمندی مشتری شد.

پتروشیمی جم موفق به دریافت «تندیس زرین

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، اجلاس رضایت‌مندی مشتری با حضور جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه و شرکت‌های برتر در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی (ره) با محور فضای جنگ اقتصادی در کشور، اهمیت  اقتصاد مقاومتی، رضایت مشتری و مدیریت خواسته‌های او برگزار شد. 

منتخبان در این همایش سازمان‌ها و شرکت‌های تولیدی و خدماتی فعال خصوصی و دولتی در عرصه اقتصاد کشور، بر اساس ارزیابی شاخص‌های مشتری‌مداری توسط کمیته تخصصی همایش مورد تجلیل قرار گرفتند و ‌تندیس زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر «رضا علیزاده» مدیرعامل پتروشیمی جم اعطا شد. 

گفتنی است نشان مذکور طبق ارزیابی‌ها و بررسی خدمات ارائه شده توسط تیم تحقیق و داوری از فعالیت‌ها و عملکرد در حوزه مدیریتی، رهبری بازار و مشتری‌مداری، نوآوری و ایجاد شبکه‌های جدید ارتباط با مشتری، ارزیابی میزان جلب رضایت مشتریان، نحوه رسیدگی به نیازها، برآورده‌سازی مطلوب یا فراتر از انتظارات مشتری، فعالیت‌های بهبود ارتباط با مشتری اهدا می‌شود که بر اساس نتایج این ارزیابی، پتروشیمی جم با شعار «ترجیح مشتریان و مطلوب ذینفعان» به سبب رعایت اصل مشتری محوری در تمام سطوح، جز نخستین شرکت‌های برگزیده بود. 

پتروشیمی جم از بزرگترین صادرکنندگان محصولات پلیمری ایران و شاخص ترین مجتمع تـولیدی منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی با تولید و عرضه گریدهای متنوع محصولات پتروشیمی در بازارهای داخلی و خارجی است. ی

کی از مهم‌ترین راهبردهای پتروشیمی جم حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تامین نیاز مصرف‌کنندگان و تعامل با طیف وسیعی از مصرف‌کنندگان صنایع پایین دستی است که این مهم به افزایش خودکفایی در عرصه‌ی صنایع پایین دستی منجر خواهد شد. همچنین با فروش محصولات پلیمری در بورس کالا و انرژی مکانیسم‌هایی فراهم می‌شود تا تعامل میان مشتریان و پتروشیمی جم استمرار یابد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها