مدیرعامل بانک صنعت و معدن در دیدار با جانبازان و ایثارگران:

مجاهدت ها و فداکاری شما در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است

دکتر خورسندیان در روز جانباز با جمعی از ایثارگران، جانبازان و خانواده های معظم شهدای این بانک دیدار کرد و عنوان داشت: مجاهدت ها و فداکاری شما در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است و امنیت امروز میهن اسلامی مرهون رشادت‌ها و پایمردی های شماست.

 مجاهدت ها و فداکاری شما در حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار است

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی خورسندیان، شانزدهم اسفندماه در جلسه ای که به منظور بزرگداشت مقام ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا برگزار شد ضمن تبریک اعیاد با سعادت ماه شعبان و ولادت بزرگ جانباز دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) بیان داشت: این روز فرصتی است برای گرامیداشت مقام شما عزیزان، هر چند که صحبت از مقام ارزشمند شما در این مقال نمی گنجد.

وی افزود: ایثارگری، افتخاری است که تنها شایسته انسان‌های پاک و وارسته و خالص خداوند است؛ کسانی  که در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از تمامیت ارضی، امنیت و استقلال کشور از جان  و سلامتی خود مایه گذاشته اند، با بصیرتی مثال زدنی توطئه دشمنان را خنثی نمودند و تحت منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هیچ‌گاه اجازه نداده‌اند این انقلاب که به برکت خون هزاران شهید به ما رسیده است از مسیر اصلی و راستین منحرف شود و به دست نااهلان بیفتد.

دکتر خورسندیان اظهار داشت: امنیت امروز میهن اسلامی نتیجه رشادت‌ها و پایمردیهای شهدا و جانبازان است و وظیفه داریم همانطور که آنان برای آسایش و آرامش ما از بذل سلامتی و آرامش خود فروگذار نکردند، در خدمت آنان باشیم و از هیچ کوششی برای خدمت به این عزیزان و خانواده هایشان فرو گذار نکنیم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن گفت: شایسته است به پاسداشت زحمات ایثارگران و جانبازان عزیز در حفظ و پاسداری از میهن، برای آبادانی و توسعه آن بکوشیم و همانطور که آنان در روزهای جنگ نگذاشتند وجبی از خاک کشور از دست برود امروز ضرورت دارد که ما نیز در شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی کنونی در این مبارزه با تدبیر و بصیرت حامی تمام پاسداران و حافظان میهن باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: این رسالت بر عهده ماست که در بانک صنعت و معدن در این شرایط که از آن به جنگ اقتصادی تعبیر می شود، پشتیبان تولیدکنندگان و کارآفرینان باشیم که سربازان خط مقدم این جبهه هستند.

در پایان این مراسم نیز از ایثارگران و جانبازان حاضر در مراسم به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و سپس با اهدای لوح سپاس از آنان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها