سود 500 هزار تومانی سهام عدالت فقط برای مدیریت مستقیم سهام است؟

سود 550 هزار تومانی هم شامل افرادی می‌شود که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، هم افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند.

سود 500 هزار تومانی سهام عدالت فقط برای مدیریت مستقیم سهام است؟

سود 500 هزار تومانی سهام عدالت فقط برای مدیریت مستقیم سهام است؟ 

درحالی که قرار بود سود سهام عدالت ساال ۱۳۹۹ تا پایان سال جاری پرداخت شود، هنوز برخی از شرکت‌ها سود خود را به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند.

بر اساس آخرین محاسبات، سود سهام  منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۹ مشمولان سهام عدالت حدود ۵۵۰ هزار تومان اعلام شده است و پرداخت این مبلغ منوط به مبالغی که شرکت‌های سرمایه‌پذیر به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز می‌کنند، خواهد بود. این سود هم شامل افرادی می‌شود که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، هم افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند و هم افرادی که بعد از آزادسازی سهام عدالت سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را خریداری کرده‌اند.

طبق گفته مسئولان این سود قرار است تا پایان سال جاری پرداخت شود اما درحالی که به نیمه اسفندماه نزدیک شده‌ایم، هنوز برخی از شرکت‌ها سود مورد نظر را یا به دلیل افزایش سرمایه و یا به دلیل اینکه سودی برای پرداخت کردن نداشته‌اند، به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکرده‌اند./ ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها