گام بلند شستا در کاهش خام فروشی؛

خروج سیتا از خام فروشی

در راستای تحقق سیاست خروج از خام فروشی و تکمیل زنجیره تامین در شستا، شرکت تهران بتن از شرکت‌های تابه سیمان تامین خط تولید بتن آماده را به بهره‌برداری رساند.

خروج سیتا از خام فروشی

به گزارش شستا رسانه: با افتتاح خط تولید بتن آماده در شرکت تهران بتن از شرکت‌های تابعه شستا، ظرفیت تولید بتن آماده منطقه ۲ برابر شد.

بر اساس این گزارش، خط تولید بتن آماده با هدف تقویت کیفی و کمی محصول، خروج از خام فروشی، تکمیل زنجیره تامین و در راستای کمک به تحقق وعده دولت در ساخت یک میلیون مسکن در سال به بهره‌برداری رسید.

حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل سیتا در این مراسم با بیان اینکه رهبری در طول چند دهه گذشته بارها و بارها به صراحت، با خام فروشی مخالفت کرده‌اند

 افزود:

 یکی از اموری که در وضعیت کنونی کشور باید در راس امور قرار گیرد، اجرای اقتصاد مقاومتی در سیاست های کلان در حوزه‌های مختلف صنعت از طریق کاهش خام فروشی و تولید محصول نهایی و تکمیل زنجیبره تامین است.

مدیرعامل سیتا با اشاره به این مطلب که در بحث اقتصاد کلان درنهایت ارزش افزوده ای که توسط زنجیره تامین خلق شده باعث پایداری در وضعیت اقتصادی کل کشور و اقتصاد مقاومتی خواهد شد، گفت:

 توجه به زنجیره تامین و ضرورت تکمیل یک ضرورت انکار ناپذیر است و برهمین اساس هلدینگ سیمان تامین و شرکت‌های تابعه با درک این ضرورت، تکمیل زنجیره تامین مواد اولیه شرکت‌های تولیدی خود را دستور کار قرار داده است.

 گفتنی است در حال حاضر تقاضای بتن آماده در منطقه حدود ۴۰۰.۰۰۰ مترمکعب در سال می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود با شروع طرح نهضت ملی مسکن، این تقاضا حداقل ۲ برابر گردد؛ در همین راستا با افتتاح بچینگ پلانت جدید شرکت سیمان آبیک با ظرفیت تولید ۲ مترمکعب بتن آماده در دقیقه و تولید ۳۰۰.۰۰۰ مترمکعب بتن آماده در سال نیاز منطقه جهت تأمین بتن آماده برطرف می‌شود.

این مراسم  که با حضور حمیدرضا هوشیاری مدیرعامل شرکت سیمان تامین(سیتا)، حبیبی معاون اقتصادی هلدینگ سیمان فارس و‌ خوزستان، فرمانی مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره شرکت سیمان آبیک، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و کارکنان شرکت تهران بتن برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها