مدیرعامل فولاد هرمزگان در آیین عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه این شرکت:

بهره برداری از طرح های توسعه ای به رفع محرومیت در استان هرمزگان کمک می کند

همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آیین عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان با حضور استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، و مسئولان استانی برگزار شد.

بهره برداری از طرح های توسعه ای به رفع محرومیت در استان هرمزگان کمک می کند

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در این آیین با تاکید بر حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از طرح‎‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان، اظهار داشت: امروز شاهد احداث مدول سوم تولید آهن اسفنجی با ظرفیت ۹۰۰ هزار تن در سال، احداث واحد دوم تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمکعب بر ساعت اکسیژن، احداث سیلوهای ذخیره آهن اسفنجی با ظرفیت ۲۸ هزار تن و احداث مگامدول احیا مستقیم شرکت سیمین هرمز با ظرفیت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تن در شرکت فولاد هرمزگان هستیم و حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از این طرح‌ها تقدیر می‌کنیم.

وی به این موضوع که شرکت فولاد هرمزگان یکی از پیشرفته‌ترین صنایع فولادی کشور است، تاکید کرد و افزود: توسعه زیرساخت‌های کشور از اهداف شرکت فولاد مبارکه است و طرح‌های توسعه‌ای که عملیات احداث آن ها امروز در شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد،  به رفع محرومیت در استان هرمزگان یاری می‌رساند.

مدیرعامل فولاد هرمزگان همچنین گفت : در ماه های آینده طرح های بزرگتر و مهمتری را در استان هرمزگان آغاز می کنیم، 

حمایت مسئولین استان در زمان محدودیت انرژی

معروفخانی در ادامه از حمایت‌های استاندار هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بالاخص نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس تقدیر کرد و گفت : این حمایت ها باعث شد تا به رغم سختی ها، محدودیت‌های انرژی، اعم از برق و گاز تاثیری بر روند رو به رشد تولید در فولاد هرمزگان نداشته باشد. و این شرکت با کمترین خللی در تولید، اهداف خود را دنبال کرده است. 

وی با اشاره به اینکه عملکرد یازده ماهه فولاد هرمزگان نشان می‌دهد که در راستای تحقق شعار سال گام برمی‌دارد، بیان کرد: کارکنان شرکت فولاد هرمزگان و به ویژه کارگران این شرکت در شرایط نامساعد آب و هوایی برای دستیابی به رکوردهای تولید تلاش می‌کنند که از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها