فصل جدید همکاری بانک تجارت و شرکت پاکشوما

آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت با شرکت پاکشوما با موضوع گسترش همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.

فصل جدید همکاری بانک تجارت و شرکت پاکشوما

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، تفاهم‌نامه‌ای با موضوع گسترش همکاری‌ بانک تجارت با شرکت پاکشوما دوازدهم بهمن‌ماه با هدف مشارکت در طرح «زوج مهر» و تامین مالی خرید کالای بادوام برای زوج‌های جوان به امضا رسید.

بانک تجارت در قالب زوج مهر که با هدف حمایت از تولیدکنندگان کالای ایرانی و کارآفرینان داخلی به اجرا درآمده با امضای تفاهمنامه با شرکت پاکشوما فصل جدیدی را در همکاری با این شرکت تولیدکننده آغاز کرد.

تفاهمنامه با هدف تامین اعتبار مورد نیاز شرکت پاکشوما و فراهم آوردن امکان فروش اقساطی محصولات این شرکت با هدف رونق کسب و کار و چرخه تولید کالای داخلی و اشتغال‌زایی منعقد شده است.

بانک تجارت با به‌کارگیری ظرفیت‌های مالی و تسهیلات خود تا کنون همکاری‌های گسترده‌ای را با فعالان صنایع مختلف از جمله تولیدکنندگان لوازم خانگی، خودروسازان و صنایع پتروشیمی و فولاد به عمل آورده است.

در طرح زوج مهر که تمام تمرکز بر روی تسهیل در دریافت و تهیه لوازم مورد نیاز برای شروع زندگی مشترک بوده، مشتریان می‌توانند بنابر تمایل خود به فروشگاه‌های شرکت پاکشوما مراجعه کرده و تا سقف 500 میلیون ریال از کالاهای بادوام لوازم خانگی خریداری کرده و مشتریانی که از این طرح استفاده کنند می‌توانند در شعب از تسهیلات مرابحه تا سقف 300 میلیون ریال بدون وثیقه بهره‌مند شوند.

تفاهمنامه مذکور به امضای آموزش مشاور مدیرعامل بانک تجارت و اسحاقی قائم مقام مدیرعامل شرکت پاکشوما رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها