جذب متمرکز نیروی انسانی به مرحله مصاحبه تخصصی و روانشناسی رسید:

آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون جذب پگاه

برنامه زمان‌بندی مصاحبه روانشناسی و تخصصی پذیرفته شدگان آزمون جذب متمرکز شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) اعلام شد.

آغاز مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون جذب پگاه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، بر اساس اعلام زمان‌بندی از روز دوشنبه ۴ تا پنجشنبه ٧ بهمن‌ماه، پذیرفته شدگان با در دست داشتن مدارک دو ساعت قبل از زمان اعلام شده جهت بررسی مدارک و تکمیل پرونده حضور داشته باشند.

مدارک مورد نیاز مورد نیاز جهت بررسی، اصل و کپی مدرک تحصیلی، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه (تمام صفحات) و در صورت تاهل کارت ملی و شناسنامه افراد تحت تکفل، کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم و گواهی معتبر سابقه کار مرتبط است.

اصل و کپی مدارک ایثارگری ویژه داوطلبانی که از امتیاز ایثارگری استفاده کرده اند، همچنین مدارک و سوابق آموزشی علمی و آموزشی به‌ویژه کامپیوتر و زبان انگلیسی نیز برای این رویداد ضروری است.

بر اساس این گزارش، آدرس محل حضور در شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج (۶۵ متری بزرگراه فتح) با شماره تماس:

۹ _ ۶۶۸۰۸۳۷۲ است.

بر اساس اعلام مدیریت امور اداری و منابع انسانی شرکت صنایع شیر ایران، اعتبار کلیه مدارک ارائه شده از مراجع قانونی استعلام خواهد شد و در صورت استفاده نادرست از مدارک، موضوع به‌کارگیری داوطلب منتفی، با وی برابر مقررات برخورد خواهد شد.

پس از انجام مصاحبه علمی و تخصصی با بررسی نمرات آزمون، پذیرفته شدگان نهائی اعلام خواهند شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها