عزم شستا برای حمایت از بومی‌سازی؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری شتاب‌دهنده تخصصی فردوسی با فارا

شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان (فارا) و شتاب دهنده کسب و کارهای فردوسی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 امضای تفاهم‌نامه همکاری شتاب‌دهنده تخصصی فردوسی با فارا

به گزارش شستا رسانه به نقل از روابط عمومی فارا: با حضور محمد محسن صدر مدیرعامل فارا و مصطفی مکارم مدیر شتابدهنده فردوسی و کارگزار کارخانه نوآوری مشهد تفاهم‌نامه همکاری در زمینه استارتاپ‌های بازاریابی محتوا، استارتاپ‌های اطلاع‌رسانی و فناوری‌ها و ایده‌های نوین برای کسب و کارهای اینترنتی و تحول دیجیتال در صنایع امضا شد.

براساس این گزارش در این دیدار محمد محسن صدر مدیرعامل شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه نوآوری مشهد و تبادل نظر با شرکت‌های مستقر در این کارخانه نوآوری، با تاکید بر برنامه‌های نوین این شرکت در حوزه نوآوری گفت: مرکز نوآوری فاراتک وابسته به فارا توانسته است به سرعت خود را به عنوان یک مرکز پویا و دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات معرفی و برای حمایت از ایده‌های نوین، فعال نماید.

صدر با اشاره به توانمندی‌های فاراتک در طراحی، ساماندهی و جذب سرمایه افزود: این شرکت برنامه‌های گسترده‌ای را برای حوزه ارتباطات نوین، آموزش‌های خلاق، تجارت الکترونیک و هوش تجاری ، تحول دیجیتال متناسب با نیازهای صنایع و بازار طراحی کرده است.

مدیرعامل فارا با اشاره به گستردگی حوزه‌های فعالیت‌ شستا و رویکرد مدیرعامل این شرکت به مسایل نوآوری گفت: علی رستمی مدیرعامل شستا رویکرد ویژه‌ای به مباحث نوآوری و استارتاپی دارد و شرکت فارا و مرکز نوآوری فاراتک می‌تواند به عنوان پل ارتباطی برای اتصال حلقه‌های دانش بنیان و گروه‌های استارت‌آپی صاحب ایده با شرکت‌های تابعه شستا، و نیز رفع نیازهای نوآورانه آن‌ها گام‌های موثری بردارد.

در این مراسم همچنین مصطفی مکارم مدیر شتابدهنده کسب و کارهای فردوسی نیز گفت: این مجموعه توانسته است برای کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان در شرق کشور برنامه‌های نوینی را برای سرمایه گذاری و شتاب دهندگی به اجرا بگذارد.

مکارم افزود: آکادمی نوآوری و کارآفرینی فردوسی در طی ۴ سال فعالیت خود ضمن آموزش مفاهیم کسب و کار به جوانان، تمرکز خود را معطوف به شتابدهی استارت‌آپ‌هایی با محوریت‌های اطلاع‌رسانی، بازی و سرگرمی، بازاریابی محتوا، خدمات شهری و گردشگری و نوآوری در صنعت کرده است.

مدیر شتابدهنده کسب و کارهای فردوسی با استقبال از برنامه‌های مرکز نوآوری فاراتک گفت: این دو مرکز می‌توانند با هم‌افزایی افق‌های نوینی را برای کسب و کارهای نو و حمایت از استارت‌آپ‌های فعال فراهم کنند.

شایسته ذکر است در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری دو مجموعه به امضای طرفین رسید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها