در جریان نشست مدیر استان فارس با رئیس کانون فسا؛

آخرین وضعیت ساخت خانه امید فسا بررسی شد

در نشست مشترک سه ساعته مدیر صندوق بازنشستگی استان فارس با مدیر کانون‌های کشوری فسا، ششده و قره بلاغ، نوبندگان و زاهدشهر آخرین مشکلات بازنشستگان کشوری این مناطق به ویژه آخرین وضعیت خانه امید فسا بررسی شد.

آخرین وضعیت ساخت خانه امید فسا بررسی شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، به نقل از روابط عمومی مدیریت استان فارس، سهند زارعی در این نشست که در پی سفر ریاست جمهوری و هیات همراه از جمله وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی انجام شد، گفت: مهم ترین مسائل و مشکلات بازنشستگان کشوری در این شهرها مورد ارزیابی و گفتگو و جمع بندی قرار گرفت و مقرر شد تا مجموعه درخواست‌های بازنشستگان عزیز توسط مدیر کانون بازنشستگی طی نامه کتبی در اختیار مدیریت صندوق استان فارس قرار گیرد تا آن را پیگیری کنیم.

زارعی با اشاره به روند پیشرفت خانه امید بازنشستگان کشوری فسا و نحوه اجرای آن ابراز امیدواری کرد تا این مرکز فرهنگی هرچه سریعتر به بهره برداری رسیده و در اختیار بازنشستگان عزیز تحت پوشش قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست، با توجه به مکاتبات صورت گرفته و پیگیریهای انجام شده در خصوص احکام صادر نشده برای تعدادی از ایثارگران و همچنین گروه‌های ارفاقی پیش از سال ۹۶ که به دلایل مختلف و وفق قانون منجر به صدور حکم برای تعدادی از بازنشستگان متقاضی نشده است، راهکارهای لازم و کوتاه مدت جهت پیگیری این درخواست بررسی شد.

وی تصریح کرد: در این نشست و با توجه به تعداد بازنشستگان شهرهای فسا، ششده و قره بلاغ، نوبندگان و زاهدشهر و ظرفیت‌های موجود در این شهرها قرار شد تا برای بهبود و توسعه خدمات به بازنشستگان تحت پوشش، همکاری‌های بین سازمانی با زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی و مورد توجه قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها