سفیر ایران در یونان:

تصمیم مسئولان ورزش فولاد هرمزگان قابل تقدیر است

سومین دوره مسابقات جام جهانی کارگری شرکت ها از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ مهر در شهر آتن پایتخت یونان کشور برگزار شد.


تصمیم مسئولان ورزش فولاد هرمزگان قابل تقدیر است

تیم فوتسال فولاد هرمزگان که در این این تورنمنت با آمادگی کامل شرکت کرده بود بعد از مشخص شدن احتمال رویارویی با تیمی از رژیم صهیونیستی با همدلی و همراهی اعضا و مسئولین تیم ، از شرکت در این مسابقات انصراف و کناره گیری کرد.

به گزارش روابط عمومی فولاد هرمزگان  پس از کناره گیری تیم فوتسال فولاد هرمزگان  ، طی رایزنی و پیگیری مسولان ورزش این شرکت و هماهنگی با فدراسیون ورزش کارگری ، رشته ورزشی گروه اعزامی فولادهرمزگان به رشته غیرتخصصی فوتبال تغییر پیدا کرد. و پس از تغییر صورت گرفته، فولاد هرمزگان به همراه تیم فولاد مبارکه در قالب یک تیم در رشته فوتبال شرکت کردند . این تیم پس از درخشش در دور مقدماتی و راهیابی به جمع ۸ تیم ، بازی را با نتیجه یک بر صفر به ایتالیا واگذار کرد و از راهیبابی به نیمه نهایی باز ماند.

در پایان این مسابقات احمد نادری سفیر جمهوری اسلامی ایران در یونان با حضور  در هتل استنلی شهر اتن از تصمیم مسولان ورزش فولادهرمزگان برای به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی و کناره گیری از مسابقات تقدیر کرد.

وی حضور در این مسابقات را مهمتر از کسب مدال دانست و بیان کرد:  با وجود تحریم های ظالمانه و یکجانبه امریکا همچنان شرکت های صنعتی در حوزه تولید و ورزش موفق عمل می کنند.

 در ابتدای این دیدار کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان از کناره گیری تیم این شرکت از حضور در مسابقات برای جلوگیری از تقابل با رژیم صهیونیستی افت‌خاری برای فولاد هرمزگان دانست و از رژیم صهیونیستی به عنوان لکه ننگی در خاورمیانه نام برد. وی همچنین به عنوان نماینده تمامی شرکت های ایرانی و کاروان اعزامی حاضر در مسابقات، گزارشی از وضعیت تولید و حمایت های شرکت های تولیدی از ورزش کارگری ارائه داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها