برگزاری اولین وبینار از سلسله وبینارهای تحول دیجیتال با حضور بازیگران کلیدی صنعت بیمه

از آنجا که صنعت بیمه در حال ورود به دنیای دیجیتالی شدن است، ورود و تنفس در این فضا به یک الزام تبدیل شده و نیازمندی‌های خاص خود را می‌طلبد. یکی از این نیازمندی‌ها، تحول دیجیتال در ارکان سازمان است، به گونه‌ای که بتواند فرصت‌های بی‌شماری را به منصه ظهور رساند.

برگزاری اولین وبینار از سلسله وبینارهای تحول دیجیتال با حضور بازیگران کلیدی صنعت بیمه

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ با هدف توسعه فرهنگ تحول دیجیتال صنعت بیمه، بیمه ملت در نظر دارد تا با همکاری پژوهشکده بیمه، شبکه نوآفرینی پلنت و بیمه مرکزی ج.ا.ا سلسله وبینارهایی را با موضوع «تحول دیجیتال» برگزار کند. این وبینارها با تمرکز بر موضوعات بنیادی و اصلی صنعت بیمه، به صورت هفتگی برگزار می‌‎شوند. 

بر اساس این گزارش؛ اولین وبینار از این سلسله وبینارها، روز یکشنبه 18 مهرماه 1400 با حضور دکتر حمید کردبچه رییس پژوهشکده بیمه، دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل فناپ، دکتر محمود کریمی مدیرعامل پلنت، دکتر بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره بیمه ملت و دکتر اسماعیل دلفراز مدیرعامل بیمه ملت از ساعت 15 تا 17 به صورت لایو اینستاگرام برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ این وبینار از اینستاگرام بیمه ملت، بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه و شبکه نوآفرینی پلنت به صورت زنده پخش شده و حضور در این وبینار به کلیه فعالان صنعت بیمه توصیه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها