تاکید بر ارتباط مستمر با رسانه‌ها

مدیرعامل شرکت شهروند در بازدید از مدیریت روابط عمومی بر حضور موثر و فعال در رسانه‌ها و فضای مجازی به منظور اطلاع‌رسانی خدمات این شرکت تاکید کرد.

تاکید بر ارتباط مستمر با رسانه‌ها

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، میرجلیل نگارنده مدیرعامل شرکت شهروند با حضور در فروشگاه بوستان، از بخش‌های مختلف این فروشگاه، مدیریت روابط عمومی و فروش مجازی شهروند بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل شرکت شهروند در بازدید از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل اظهار کرد: هنر روابط عمومی ایجاد ارتباط و تعامل بیرونی و داخلی با مخاطبان است، مجموعه شهروند نیز به دلیل دارا بودن طیف گسترده‌ای از مخاطبان و مشتریانش که این مجموعه را به عنوان یک مجموعه خدماتی می‌شناسند، مهم است که با نگاهی موشکافانه نسبت به رصد، تجزیه و تحلیل و همچنین تولید و انتشار اخبار متناسب با نیاز مخاطبانمان اقدام کند.

وی افزود: حضور موثر و فعال در رسانه‌ها اعم از شبکه‌های اجتماعی مساله مهمی است که بکارگیری آن تعامل سازنده و مثبت با مخاطبان را در پی دارد و می ‌تواند علاوه بر معرفی خدمات و بهره‌بردرای از ظرفیت‌هایی که داریم حس اعتماد در مشتریانمان را تقویت کند.

میرجلیل نگارنده همچنین در بازدید از فروش مجازی شهروند بر لزوم توسعه فروش آنلاین تاکید کرد و گفت: در کلانشهر تهران که با مشکلاتی همچون ترافیک و آلودگی هوا روبرو هستیم، لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات غیر حضوری بیش از پیش احساس می‌شود، فروش مجازی شهروند نیز باید قابلیت ارائه خدمات خود به صورت گسترده و با کیفیت بالا را داشته باشد به طوری که هر شهروند در هر نقطه از پایتخت بتواند مایحتاج خود را  از طریق فروش مجازی خریداری کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها