روابط‌عمومی شستا برخی اخبار پیرامون این مجموعه را قویاً تکذیب کرد

روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) برخی اخبار پیرامون این مجموعه را قویاً تکذیب کرد.

روابط‌عمومی شستا برخی اخبار پیرامون این مجموعه را قویاً تکذیب کرد

به گزارش شستا رسانه:

در پی نشر برخی اخبار در رابطه با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) روابط عمومی این شرکت با صدور بیانیه‌ای ضمن تکذیب این اخبار آنها را در راستای کارشکنی در برابر دولت مردمی سیزدهم عنوان کرد.

روابط عمومی شستا، در این بیانیه با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم با رای اعتماد بالای مجلس محترم شورای اسلامی و آغاز به کار وزراء محترم در جهت ایجاد تحول در ساختار مدیریت اجرایی کشور به آغاز روند تغییرات مدیریتی در سطوح مختلف پرداخته و آورده است: متاسفانه برخی افراد علیرغم مشکلات فعلی کشور و تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور برای همکاری و همدلی حداکثری برای رفع این مشکلات و دستیابی به راهبرد "ایران قوی" سعی در تولید اخبار کذب و شایعه‌‌پراکنی برای دستیابی به اهداف خاص خود دارند.

روابط‌عمومی شستا نوشته است: با توجه به اینکه رسانه‌های‌ رسمی بر دستورالعمل‌های حرفه‌ای و استانداردهای انتشار اخبار، به هیچ وجه گمانه زنی‌ها، شایعات و اخبار کذب را منتشر نمی‌کنند، این افراد با پخش این دست از اخبار از مجاری غیر رسمی و بی نام و نشان در بستر شبکه‌های اجتماعی، دست به حاشیه‌سازی می‌زنند و سعی در ایجاد اختلال در روند فعالیت‌های دولت محترم دارند.

در این بیانیه ضمن اشاره به برخی از این اخبار کذب، اعلام شده است: اخیراً شایعاتی در خصوص برکناری و یا بازداشت برخی معاونان، مشاوران و مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) منتشر شده است که از این طریق و در راستای تنویر افکار عمومی قویاً تکذیب می‌گردد. 

روابط عمومی شستا افزوده است: در شستا به عنوان مجموعه‌ای بین‌النسلی که همواره منافع ذینفعان بویژه جامعه بزرگ کارگری کشور در آن در اولویت اول قرار داشته است، حقوق و مزایای دریافتی کارکنان و مدیران براساس قانون کار و ضوابط قانونی محاسبه می‌شود.

روابط عمومی شستا در پایان بیانیه خود با تاکید بر اینکه سهام‌داران، ذی‌نفعان و علاقمندان برای دسترسی به اخبار شستا، هرگونه خبر را صرفاً از طریق روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا رسانه و پورتال رسمی به آدرس www.ssic.ir پیگیری کنند، آورده است: لازم به ذکر است شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) پیگیری حقوقی و قضایی این شایعات و اخبار کذب را حق خود می‌داند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها