خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی

ارائه خدمات الکترونیکی مطلوب به مشتریان همواره از برنامه های اصلی بانک هاست.

خدمات الکترونیکی مشتریان حقوقی، تحولی نو در شبکه بانکی

در این میان استفاده مشتریان حقوقی از این خدمات برای آن ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است و بدون شک بانکی که بتواند پاسخگوی نیازهای مشتریان حقوقی در حوزه خدمات الکترونیکی باشد، یک گام نسبت به دیگران جلوتر است. در همین رابطه "تنخواه کارت رفاه" بانک رفاه کارگران که به منظور استفاده مشتریان حقوقی و برای اولین بار در شبکه بانکی طراحی شده، قابل بررسی و ارزیابی است.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران به نقل از خبرگزاری فارس، یکی از خدماتی که توسط بانک رفاه کارگران از سال 1395 در اختیار اشخاص حقوقی قرار گرفته است، "تنخواه کارت رفاه" است. این خدمت در راستای تکمیل سبد خدمات بانکداری الکترونیک، تداوم ارائه خدمات موثر و روزآمد و جلب رضایت مشتریان حقوقی، ارائه شده است.

این کارت صرفاً ویژه مشتریان حقوقی است و از طریق آن ها به افراد مورد نظر (کارپرداز) تحویل می شود. کارپردازان می توانند با استفاده از این کارت ها، نقدینگی خود را مدیریت کنند و تا سقف مبلغ تعیین شده، از تمامی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و... بهره مند شوند.

به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از  این خدمت، امکان دریافت گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شده است. گزارش‌های مذکور با زیر منوی‌های"گزارش لیست کارت های مشتری حقوقی"، "دریافت مانده محدودیت کارت" و "دریافت ریز تراکنش های کارت در بازه زمانی" و " دریافت ریزتراکنش کارت با شماره پیگیری " در سامانه یاد شده آماده بهره برداری است.

تنخواه کارت رفاه دارای  ویژگی های منحصر به فردی است که این ویژگی ها عبارتند از: 

•     صدور کارت مجزا به ازای هر کارپرداز

•     امکان دریافت گزارش های برخط توسط مشتری حقوقی

•     درج شماره کارت در صورت حساب مشتری حقوقی 

•     امکان تعیین سقف برداشت برای هر کارت

•     امکان برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز توسط کارپرداز

•     امکان خرید اینترنتی و خرید از دستگاه های پایانه فروشگاهی توسط کارپرداز

•     امکان انتقال وجه توسط کارپرداز

•    امکان تغییر رمز کارت توسط کارپرداز

•    امکان برداشت تمامی قبوض و حق بیمه کارفرمایان تامین اجتماعی

مشتریان حقوقی با دریافت این خدمت به راحتی می توانند فعالیت های روزمره شرکت و یا سازمان خود را با استفاده از خدمات الکترونیکی بانک رفاه کارگران انجام دهند و دغدغه آن ها به ویژه برای خرید های روزانه و مدیریت نقدینگی برطرف می شود. 

مشتریان حقوقی برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک رفاه کارگران به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی(فراد) به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها