در یک‌سالگی انتشار پادکست‌های هفتگی؛

“رادیوصبا” به شماره ۵۰ رسید

پنجاهمین قسمت از پادکست‌های هفتگی صندوق بازنشستگان کشوری که از حدود یک سال قبل با عنوان “رادیوصبا” تولید می‌شود، امروز (شنبه ۳۰مردادماه ۱۴۰۰) منتشر شد.

“رادیوصبا” به شماره ۵۰ رسید

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، اولین قسمت “رادیوصبا” که هر هفته صبح‌های شنبه برای مخاطبان پخش می‌شود، در تاریخ ۱۸مردادماه ۱۳۹۹ به شکل آزمایشی منتشر شده بود و (شنبه، سی‌ام مردادماه) پنجاهمین قسمت این پادکست هفتگی منتشر شد.

این پادکست که هر هفته از طریق سایت و نیز صفحات صندوق بازنشستگی کشوری در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد، بخش‌های مختلفی چون اخبار، مصاحبه با مدیران، موسیقی، پزشکی، گفت‌وگو با بازنشستگان، معرفی چهره‌های ماندگار و مفاخر فکری و فرهنگی، آشنایی با تکنولوژی‌های جدید موردنیاز سالمندان و گزارش‌هایی از پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه سالمندان و بازنشستگان را شامل می‌شود.

“رادیوصبا” طی یک‌سال گذشته، علاوه بر برنامه‌های هفتگی خود ویژه‌برنامه‌هایی برای شب یلدا، عیدنوروز، روز زن، روز تکریم بازنشستگان، روز معلم و… نیز تولید و منتشر کرده است.

تقدیر مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از همکاران “رادیوصبا”

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در گفت‌وگویی کوتاه با “رادیوصبا” به مناسبت انتشار قسمت پنجاهم این رادیو گفت: ما برای اطلاع‌رسانی به ذینفعان در صندوق بازنشستگی کشوری، در یک‌سال‌ونیم گذشته همواره راه‌های مختلفی را جست‌وجو می‌کردیم و دنبال آن هستیم که ارتباط مستقیمی با بازنشستگان محترم داشته باشیم. این کار از روش‌های مختلفی اتفاق افتاد.

دکتر اکبر افتخاری با اشاره به اقدامات مختلف حوزه اطلاع‌رسانی چون ارسال پیامک، اصلاح وب‌سایت صندوق بازنشستگی کشوری و راه‌اندازی درگاه خدمات الکترونیک صندوق، تصریح کرد: اما آنچه بیشتر به دل من نشست و خیلی عالی بود که توسط همکاران عزیز طراحی شد، رادیوصبا بود.

وی گفت: به نظر من، رادیوصبا یکی از بهترین راه‌های ارتباطی ما با بازنشستگان محترم و ذی‌نفعان صندوق است که هر هفته در فرمی جذاب و خوب منتشر می‌شود و الان قسمت پنجاهم آن را شاهد هستیم.

افتخاری توضیح داد: این رادیو، یک پادکست ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای است که بخش‌های مختلفی را شامل می‌شود. این پادکست‌ها را به‌راحتی می‌توان روی تلفن همراه شنید و بازنشستگان به جای مطالعه اخبار، می‌توانند به شکل شنیداری، نوین و جذاب از محتویات متنوعی در حوزه اطلاع‌رسانی به بازنشستگان و مسایل پزشکی، سلامت و زندگی سالمندان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه “رادیوصبا در مدت یک‌سال فعالیت خود، عملا به کانال ارتباطی صندوق بازنشستگی کشوری و بازنشستگان محترم تبدیل شده است”، افزود: من از همه همکارانی که رادیوصبا را ایجاد کردند و این پادکست‌ها را تولید می‌کنند، تشکر می‌کنم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پایان ابراز امیدواری کرد: “روزی برسد که بتوانیم روزانه این پادکست‌ها را تولید و ارائه کنیم. من فکر می‌کنم آن روز، دیر نیست”.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها