مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان: 

 ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان با تعامل کانون‌ها، صندوق بازنشستگی و دستگاه‌های اجرایی رقم خورد

مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان خوزستان تاکید کرد: تعامل کانون های بازنشستگی و دستگاه های اجرایی با صندوق بازنشستگی موجب ارائه خدمات بهتر و کامل تر به بازنشستگان و مشترکین خواهد شد. 

 ارائه خدمات بهتر به بازنشستگان با تعامل کانون‌ها، صندوق بازنشستگی و دستگاه‌های اجرایی رقم خورد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری مدیریت استان خوزستان، شانزدهمین مراسم بزرگداشت روز خانواده و‌ تکریم بازنشستگان(۲۵ ذی الحجه) در محل خانه مهر اهواز و با حضور روسای کانون‌های بازنشستگی مرکز استان و بازنشستگان نمونه استانی و تعداد دیگری از بازنشستگان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

آرش رشادتمند مدیر صندوق بازنشستگی کشوری ستان خوزستان در این مراسم، ضمن تبریک روز خانواده و تکریم بازنشستگان به جامعه بازنشستگان، کانون‌های بازنشستگی و بازنشستگان نمونه استانی، گزارشی از عملکرد صندوق استان در یکسال اخیر در محورهای فنی و تخصصی و خدمات فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و رفاهی را تشریح ‌کرد.

رشادتمند حضور مستمر کارکنان محدود صندوق حتی در روزهای تعطیل در محل کار را نشانه عشق و علاقه خدمت به بازنشستگان دانست و افزود: اجرای متناسب سازی حقوق، طرح های ۱۳ گانه یاری، وام‌های ضروری و‌ ازدواج، بیمه تکمیلی و ده ها نوع خدمت متنوع دیگر به جامعه هدف صندوق بدون هیچ‌گونه تاخیر و خللی و با وجود محدودیت های کرونایی، همچنین ارائه بسیاری از خدمات صندوق به صورت الکترونیکی در شرایط سخت کرونایی ناشی از عزم جدی صندوق و‌ مدیران آن در توجه به بازنشستگان و معیشت و سلامت این قشر فرهیخته است.

وی بر لزوم‌تعامل و همکاری بین صندوق و‌ کانون های بازنشستگی و دستگاه های اجرایی در راستای ارائه خدمت و ایجاد رضایتمندی در بین بازنشستگان تاکید و‌ از حمایت های استاندار، معاون امنیتی و‌انتظامی و‌ معاون‌ توسعه مدیریت استانداری خوزستان از فعالیت های صندوق و‌ همچنین بازنشستگان قدردانی کرد.

در این مراسم که با پیام دکتر اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان آغاز شد، شیخ الاسلامی نسب رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و‌ دارایی ضمن تقدیر از خدمات صندوق بازنشستگی به نمایندگی از کانون ها به ایراد سخن پرداخت.

در ادامه علیزاده، عضو کانون بازنشستگان جهاد کشاورزی نیز با ارائه مقاله ای با عنوان سازگاری با بازنشستگی، خواستار ‌توجه و برنامه ریزی برای مقوله بازنشستگی از زمان اشتغال و قبل از موعد بازنشستگی با هدف آمادگی کارمندان دولت برای این دوران شد.

منوچهر مهدی پور شاعر و نویسنده دزفولی که در محور ایثار و فداکاری بازنشسته نمونه استان انتخاب شده بود، به عنوان نماینده بازنشستگان‌ نمونه به ایراد شعرخوانی و سخنرانی پرداخت. ‌در پایان این مراسم از کانون‌ بازنشستگی، مدیران اجرایی خانه های مهر( امید) اهواز، دزفول و اندیمشک و همچنین ۶ بازنشسته نمونه استانی با اهدای لوح‌ تقدیر با امضای استاندار خوزستان و‌مدیر صندوق بازنشستگی استان، تندیسو هدیه ۲۵ ذی الحجه تجلیل شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها