بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خراسان رضوی

علی خورسندیان عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خراسان رضوی به منظور ارزیابی وضعیت آنان و همفکری با صنعتگران استان بازدید کرد.

بازدید عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن از چندین واحد صنعتی در استان خراسان رضوی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، وی در این سفر از واحد های تولیدی و صنعتی رینگ سازی مشهد، عایق خودرو توس و پویا گستر خراسان بازدید نمود و در خلال این بازدیدها با مدیران این شرکت ها که از صنعتگران و کارآفرینان با سابقه این استان هستند، به گفتگو پرداخت و برای رسیدگی به درخواست های آنان و رفع موانع و معضلاتی که بر سر راه پیشرفت و توسعه این واحدها وجود دارد، وعده همکاری و مساعدت داد.

اهم دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار با این صنعتگران حول محور تسهیل و تسریع دریافت تسهیلات در استان ها و افزایش سقف اختیارات شعب بود و در طول بازدیدها مدیران شرکت های یاد شده بر نقش پررنگ بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان تأکید ویژه داشتند.

شرکت رینگ سازی مشهد در زمینه تولید و صادرات و واردات رینگ چرخ انواع خودرو و اجزاء متشکله آن و انجام خدمات فنی و مهندسی انواع قطعات خودرو فعالیت دارد و از بانک صنعت و معدن تسهیلاتی به مبلغ 545 میلیارد ریال دریافت نموده است.

شرکت عایق خودرو توس به تولید انواع قطعات خودرو و تهیه مواد اولیه و طراحی وساخت انواع عایق های مگنتی مبادرت دارد و بانک صنعت و معدن تسهیلاتی به مبلغ 260 میلیارد ریال به این واحد تولیدی پرداخت کرده است.

شرکت پویا گستر خراسان نیز در شهرک صنعتی توس واقع شده است و در زمینه تولید فرآورده های لاستیکی اعم از قطعات صنعتی و انواع شلنگ و نوارهای لاستیکی فعالیت می کند و از بانک صنعت و معدن 248 میلیارد ریال تسهیلات دریافت داشته است.

عضو هیأت مدیره بانک صنعت و معدن همچنین با حضور در شعبه مشهد در جمع کارکنان مستقر در این شعبه از تلاشها و تشریک مساعی همکاران شعب در بهبود شاخص های عملکردی بانک تقدیر نمود و بیان داشت: امسال در شاخص هایی همچون گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، مانده سپرده های چهارگانه و وصول مطالبات نتایج چشم گیری حاصل شده است و هدف ما این است که تا پایان سال در تمامی شاخص های عملکردی به نتایج موفقیت آمیزی دست پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها