با برگزاری آئین قرعه کشی برای تعیین برگزیدگان؛

برندگان نهمین دوره طرح نسیم نهج البلاغه مشخص شدند

آیین قرعه کشی نهمین دوره طرح نسیم نهج البلاغه که در ماه رمضان به همت شرکت گل گهر و با همراهی شورای فرهنگ عمومی شهرستان انجام شده بود؛ با قرعه‌کشی برای تعیین ۳۱۴ برگزیده با حضور امام‌جمعه، فرماندار، مدیر مجتمع گل‌گهر، شهردار، رییس اداره فرهنگ و ارشاد، جانشین فرماندهی سپاه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی سیرجان و جمعی از مسئولین برگزار و همزمان به صورت زنده از صفحه رسمی اینستاگرام شرکت گل گهر منتشر شد.

 برندگان نهمین دوره طرح نسیم نهج البلاغه مشخص شدند

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل گهر؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در این مراسم با اشاره به هدف اصلی برگزاری طرح نسیم نهج البلاغه گفت: هدف اصلی از برگزاری این طرح آشنایی آحاد مردم با مفاهیم نهج البلاغه و استفاده از راهکارهای علمی و عملی امیرالمومنین(ع) در مسیر زندگی است. جا دارد از زحمات مدیر عامل شرکت گل گهر و روابط عمومی این شرکت که در تمامی مسیر برگزاری این طرح همراه ما بودند، صمیمانه تشکر کنیم.

سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان نیز ضمن تشکر از تدبیر امام جمعه و اهتمام شرکت گل‌گهر، گفت: نیاز است این طرح با قدرت در سال‌های آتی نیز اجرا شود. چرا که وجود چنین فعالیت های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی علاوه بر ارتقای بینش فرهنگی مردم، برای شهرستان بسیار مفید و موثر است.

مهندس حجت نجمی‌نیا مدیر مجتمع گل گهر نیز بر تلاش این شرکت برای حفظ جایگاه و ارزش نهج البلاغه در قالب این طرح موفق تاکید کرد و گفت: طرح های این چنینی بر اهمیت و ارزش معارف اسلام در هدایت بشر تاکید بسیار زیادی دارد و در جهت انسان سازی با تکیه بر کلام شیوای حضرت علی(ع) گام بر می دارد. خرسندیم در نهمین دوره از طرح نسیم نهج البلاغه فرصتی دست داد تا بار دیگر به این مهم بپردازیم.

حسن خدامی دبیر اجرایی طرح نسیم نهج البلاغه نیز با اشاره به استقبال بسیار خوب از این دوره گفت: آزمون پایانی نهمین دوره از طرح نسیم نهج‌البلاغه در ماه مبارک رمضان با شرکت بیش از ۷۲۰۰ نفر به صورت الکترونیکی و در سایت نسیم نهج‌البلاغه برگزار شد که از این تعداد حدود ۲ هزار نفر از سایر شهرستان‌های کشور بودند.‌ وی افزود: در آیین اختتامیه طرح، ۵ برنده سکه‌های تمام بهار آزادی از طریق قرعه کشی مشخص شد و بر همین اساس محمد صادقی، مریم نژادحیدری و صدیقه نجمی نیا از سیرجان، ستایش پرواسی از خاتون آباد و محمد چمنی از اصفهان برنده ۵ سکه بهار آزادی شدند و برای تعیین اسامی ۳۰۹ نفر جوایز دیگر، از بین کسانی که صد امتیاز کامل را به دست آورده‌اند، طی سه قرعه‌کشی در سه سطح اول، دوم و سوم، مشخص شد.

خدامی در خصوص اعلام اسامی برندگان و نحوه دریافت جوایز اظهار کرد: اسامی افراد منتخب در سایت nahjo.ir و پایگاه خبری گهر پرس به آدرس goharpress.ir اعلام شد. برندگان برای دریافت جوایز خود می‌توانند بر اساس اعلام در سایت مذکور به دفتر امام جمعه مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها