رییس هیئت‌مدیره بانک دی:

خدمت‌رسانی بی‌وقفه همکاران نظام بانکی در دوره کرونا نشانه تعهد و از خودگذشتگی است

رییس هیئت‌مدیره بانک دی، بر اهمیت پاسخگویی به موقع و خدمت رسانی به مشتریان در موج پنجم کرونا و هم‌زمان با تعطیلی استان های تهران و البرز تأکید کرد.

خدمت‌رسانی بی‌وقفه همکاران نظام بانکی در دوره کرونا نشانه تعهد و از خودگذشتگی است

به گزارش روابط عمومی بانک دی، غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک دی در دومین روز از تعطیلی استان های تهران و البرز با حضور در شعبه مرکزی و بازدید از واحدهای کشیک ستادی این بانک، از تلاش های بی‌دریغ همکاران شعب و واحدهای ستادی کشیک بانک برای خدمت‌رسانی و پاسخگویی به نیازهای ضروری مشتریان قدردانی کرد.

ارجمندی با تأکید بر اهمیت مشتری‌مداری، فعالیت کارکنان شعب را در شرایط حساس همه‌گیری کووید ۱۹، نشانه از خودگذشتگی و تعهد به خدمت دانست و افزود: 

با فراگیری این بیماری همه شئون جامعه، کسب و کار و فعالیت های اجتماعی درگیر مخاطرات و آسیب های فراوانی شده اند و در این شرایط حساس، کارکنان نظام بانکی یکی از سخت ترین وظایف و مشاغل را بر عهده دارند.

وی با اشاره به این که تمامی همکاران در شعب بانک دی با وجود همه تهدیدها و آسیب‌های ناشی از کرونا، بدون وقفه در حال ارائه خدمت به مشتریان هستند، گفت: با توجه به نگرانی‌ها در ارتباط با موج پنجم کرونا، شعب بانک یکی از مراکز تجمعی مردم است که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی می تواند بستری برای شیوع کرونا باشد.

از این رو توجه به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی بیش از هر زمانی حائز اهمیت است و می تواند به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک شایانی کند.

ارجمندی افزود: 

بانک دی یکی از بانک‌هایی است که پیش از این اقدامات گسترده و ارزنده‌ای در زمینه بانکداری الکترونیک انجام داده و با آماده کردن زیرساخت‌های لازم و ارائه خدمات الکترونیکی سریع و آسان، مشتریان را از مراجعه حضوری به شعب بی‌نیاز کرده است.

رییس هیئت‌مدیره بانک دی ابراز امیدواری کرد واکسیناسیون کارکنان نظام بانکی به عنوان یکی از مشاغلی که از زمان شیوع کرونا تا کنون پس از کادر درمان بیشترین تعداد قربانی را داشته است در اولویت قرار گیرد تا همکاران نظام بانکی بتوانند با امنیت خاطر بیشتری به خدمت‌رسانی بپردازند.

گفتنی است، به منظور رفاه حال مشتریان جهت انجام امور ضروری، در روز شنبه دوم مردادماه، شعب مرکزی، البرز، باغ فردوس، نازی‌آباد، انقلاب، صادقیه و هفت‌حوض و در روز یکشنبه سوم مردادماه، شعب مرکزی، ونک، رسالت، ملت، افسریه، آیت‌اله کاشانی و البرز  بانک دی آماده خدمت‌رسانی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها