به منظور توسعه‌ و بهبود کسب‌وکارهای کوچک و متوسط؛

جزئیات طرح بزرگ پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی گل‌گهر برای شهروندان سیرجان و بردسیر اعلام شد

طرح بزرگ پرداخت تسهیلات اشتغا‌ل‌زایی به منظور حمایت از راه اندازی کارگاه ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط ، توسط شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان و بردسیر اجرا می‌شود.

جزئیات طرح بزرگ پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی گل‌گهر برای شهروندان سیرجان و بردسیر اعلام شد

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت گل‌گهر، مدیر طرح‌های اقتصاد مقاومتی شرکت معدنی و صنعتی گل‌ گهر گفت: کمبود نقدینگی برای کارگاه ها و راه‌اندازی کسب و کارها موجب شده تا بسیاری از افراد جوان، باانگیزه و توانمند نتوانند کسب و کارشان را راه بیاندازند. از همین‌رو  با تاکید مدیر عامل محترم شرکت گل گهر مبنی بر انجام گامی بلند و تاثیر گذار در این خصوص و ارایه خدمتی ارزشمند به شهروندان ، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به عنوان معین اقتصادی شهرستان‌های سیرجان و بردسیر طرح پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی را در شهرستان سیرجان اجرا می کند. مهندس محسن آرش درباره جزییات این طرح افزود: با هدف توسعه و بهبود اشتغالزایی خصوصا در روستاها و حمایت از راه اندازی کسب و کارها و کارگاه ها، بر اساس الگوی توسعه اجتماعی رسالت، تفاهم‌نامه‌ سه جانبه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، استانداری کرمان و شبکه توسعه اجتماعی رسالت استان کرمان امضا شده است.

 بر اساس این تفاهم نامه قرار است امسال ۲۰۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل امتیاز حساب شرکت گل گهر نزد بانک رسالت با کارمزد صفر تا ۲ درصد و دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه به متقاضیان پرداخت شود.

مدیر طرح‌های اقتصاد مقاومتی شرکت گل گهر تصریح کرد: این تسهیلات صرفا به افراد بیکار، زنان سرپرست خانوار و افرادی که فاقد بیمه کارفرمایی باشند تعلق می‌گیرد و کارمندان، کارکنان شرکت‌های بخش خصوصی و بازنشستگان مشمول دریافت این تسهیلات نیستند. در اطلاعیه این طرح آمده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات این طرح به راهبران کانون‌های اجتماعی در روستاها و در شهر سیرجان به بانک قرض الحسنه رسالت واقع در بلوار دکتر صادقی و یا به لینک زیر

https://geg.ir/eshteghalzaie

مراجعه فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها