توسط شرکت پتروشیمی جم انجام شد

برگزاری آزمون تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان

آزمون تعدیل مدرک کارکنان شرکت پتروشیمی جم به همّت مدیریت توسعه منابع انسانی، صبح روز سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰ با شرکت 136 نفر در مجتمع (سالن آپادانا) و دفتر مرکزی (تهران) برگزار شد.

برگزاری آزمون تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی جم، آزمون تعدیل مدرک 15 تیرماه در دو نوبت (ساعت 9:30 تا 10:30 صبح و ساعت 11 تا 13 ظهر) در ۱۳ رشته برگزار شد که در نوبت اول داوطلبان رشته مهندسی شیمی و در نوبت دوم داوطلبان سایر رشته‌ها شامل ۱۲ رشته مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی ایمنی، تربیت بدنی، حسابداری، شیمی آزمایشگاه، کاردانی شیمی، مدیریت، مهندسی برق گرایش قدرت، مهندسی برق گرایش کنترل، ابزار دقیق و الکترونیک، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر و کاردانی مکانیک شرکت داشتند.

این آزمون با شرکت ۱۳۶ نفر و با همکاری تعاونی دانشگاه امیرکبیر و هماهنگی واحد برنامه‌ریزی نیروی انسانی برگزار شد.

 فرایند آزمون به این صورت بوده که پس از اطلاع‌رسانی اولیه و تکمیل فرم شرکت در آزمون و تعدیل مدرک توسط متقاضیان، در یک پروسه دو ماهه فرم‌ها بررسی و از افراد حائز شرایط با توجه به مدرک تحصیلی و تاییدیه فرم‌ها و طبق آیین‌نامه تعدیل مدرک تحصیلی برای شرکت در آزمون دعوت شد.

در مرحله بعد کارت ورود به جلسه متقاضیان به صورت اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار گرفته و با توجه به وضعیت شیوع کرونا، برگزاری آزمون در دو نوبت و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برنامه‌ریزی شد. گروه هدف این آزمون کارکنان تابع قانون نفت، قانون کار رسمی و مدت معین در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بوده‌اند.

نتایج آزمون تعدیل مدرک پتروشیمی جم نیمه مردادماه اعلام خواهد شد و پس از اعلام نتایج، تاییدیه مدارک تحصیلی پذیرفته‌شدگان مورد بررسی قرار گرفته و پرونده‌های تعدیل مدرک افراد از طریق واحد برنامه‌ریزی منابع انسانی برای سیر مراحل اداری و اعمال در سیستم به واحد اداری ارجاع داده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها