جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

توقیف 80 فروند شناور متخلف در سه ماهه اول سال1400

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به حضور پررنگ و موثر یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در دریا و سواحل هرمزگان از توقیف 80 فروند شناور متخلف در سه ماهه اول سال1400 در آبهای استان هرمزگان خبر داد.

توقیف 80 فروند شناور متخلف در سه ماهه اول سال1400

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، سروان مهرداد رامش جان با اشاره به گستردگی سواحل و جزایر استان هرمزگان و برخورداری این استان از بزرگترین ناوگان صیادی کشور،بیشترین صیاد و بنادر صیادی در سطح کشور گفت: حفاظت از منابع و ذخایر آبزیان در آبهای تحت حاکمیت جهموری اسلامی ایران و همچنین ایجاد آرامش دریا در حوزه صید و صیادی از مهمترین وظایف این یگان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کشتی در استان هرمزگان مشغول به فعالیت صیادی نمی باشد کشف هفت  جفت تخته ترال قایق، شش دستگاه تور ترال قایق، سه جفت تخته ترال لنج، دو دستگاه تور ترال لنج، 10 حلقه طناب و 620 طاقه تور منوفلامنت را از مهمترین کشفیات یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان در سه ماهه اول سال1400 خواند.

سروان رامش جان با اشاره به توقیف 80 فروند شناور متخلف در این مدت گفت: از این میزان 65 فروند لنج  صیادی و 15 فروند قایق بی هویت بوده است.

جانشین فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد: در این مدت بیش از 65 پرونده به کمیسون تخلفات صید و صیادی معرفی شده و 77 متهم نیز در این بین دستگیر و به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند. وی افزود: شماره تلفن  ستاد یگان استان076۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها