ارز دیجیتال ریپل چیست؟

با این حال، مفهوم ارزش و امنیت ارز رمزنگاری شده کاملاً انتزاعی و باطنی است.

ارز دیجیتال ریپل چیست؟

ارز رمزنگاری شده را می توان به راحتی به عنوان یک ارز دیجیتال تعریف کرد. 

برخی از افراد در مورد ارزش ارز رمزنگاری شده و کارآیی آن به عنوان وسیله ای برای ذخیره و انتقال ارزش از آن یاد می کنند. ارزهای رمزنگاری شده گاهی اوقات به عنوان altcoins نیز شناخته می شوند (مخفف ارز های جایگزین: هر ارز دیجیتالی به جز بیت کوین را آلت کوین می نامند).

image_

مشهورترین ارزهای رمزنگاری شده بیت کوین است ، اگرچه مدعیان جدید زیادی برای خرید در بازار وجود دارند که به عنوان altcoins شناخته می شوند:

نمونه های ارز رمزنگاری شده

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • موج دار شدن
  • خط تیره
  • Litecoin
  • Dogecoin
  • zCash

در این مطلب آموزشی به ارز دیجیتال ریپل می پردازیم:

Ripple (XRP) یک شبکه انتقال پول ، تبادل ارز و شبکه حواله است. این توسط Ripple Labs Inc ، که یک شرکت فناوری مستقر در ایالات متحده است ، ایجاد شده است. ریپل توسط سرورهای مستقل تأیید می شود و ارزی که معامله می شود با نام XRP شناخته می شود ، یک ارز رمزپایه!

 در اوایل آوریل 2021 ، ارزش آن به بالاترین سطح سه ساله رسید (علی رغم نگرانی های نظارتی بالای 1 دلار). XRP با اکثر ارزهای دیگر قابل تعویض است.

ارز دیجیتال Ripple (XRP) چیست؟

برخلاف سایر اشکال ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین و اتریوم ، ریپل از یک بلاکچین تشکیل نشده است ، بلکه از آنچه "درخت هش" نامیده می شود تشکیل شده است. XRP قابل استخراج نیست، زیرا دارای تعداد محدودی سکه است.

Ripple مانند بلاکچین کار می کند ، زیرا از چندین گره برای پردازش یک معامله استفاده می شود. فرآیند پرداخت شامل کسی است که یک تراکنش را ارسال می کند، اطلاعات به یک مقدار داده می شود و به یک پایگاه داده عمومی مشترک ارسال می شود.

قیمت ارز دیجیتال ریپل

با توجه به نوسانات بازار ارز دیجیتال نمیتوان قیمت واحدی را برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفت چون به هیچ وجه ثابت نبوده و لحظه ای تغییر می کنند! برای راهنمای شما عزیزان لیستی از قیمت های ارزهای دیجیتال را به صورت حدودی در جدول زیر آورده ایم:

image_2

خرید ارز دیجیتال ریپل

  1. برای خرید ارز دیجیتال ابتدا باید در یک صرافی ایرانی ثبت نام و احراز هویت کنید
  2. مرحله بعدی پول یا ریال رو به حسابی که در اون احراز هویت کردید خواهید برد

اگر قصد استفاده از صرافی خارجی را دارید، اول ریال را داخل صرافی ایرانی، به تتر یا هر توکن و کوین دیگری تبدیل کرده و آن را به حساب صرافی خارجی که از قبل انتخاب کردید انتقال می دهید، و در نهایت آن را به کیف پول منتقل می کنید.

به علت تحریم ها نمی توانید مستقیما به یک صرافی بین المللی مراجعه کرده و در آن خرید و فروش کنید، می بایست با استفاده از نرم افزارهای تغییر Ip با یک ip ثابت همیشه وارد صرافی های بین المللی شده و به معامله بپردازید.

تحلیل ارز دیجیتال ریپل

تحلیل ارز دیجیتال به منظور معامله ای بهتر و بدون ضررهای متعدد است.

به این منظور تحلیل ارز دیجیتال به دو روش به محبوبیت رسیده است:

  1. تحلیل بنیادی ارز دیجیتال ریپل

تجزیه و تحلیل بنیادی بر پی بردن به ارزش واقعی ارز متمرکز است.

  1. تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال ریپل

تحلیل تکنیکی یا TA مطالعه حرکت گذشته بازارهای مالی و اوراق بهادار شامل قیمت و حجم است.

تجزیه و تحلیل تکنیکی یک روش سیستماتیک برای تجزیه و تحلیل و مطالعه بازارهای مالی برای تصمیم گیری معاملات آگاهانه است. تجزیه و تحلیل فنی برای قرن ها در عمل بوده است ، با این حال ، در قرن 21 بسیار محبوب شده است. امروزه ، علم داده و ابزار پیشرفته تر شده اند. امروزه عصر اینترنت است و افراد بیشتری به داده ها و ابزارهای پیشرفته برای تصمیم گیری معاملات آگاهانه دسترسی دارند. بنابراین ، با مطالعه و تجزیه و تحلیل تحرکات قیمت و حجم گذشته ، این الگوها شناسایی شده و حرکت های آینده آنها پیش بینی می شود. این اطلاعات بسیار مفید است که سرمایه گذاران را قادر به تصمیم گیری آگاهانه می کند.

تجزیه و تحلیل فنی تصویری کامل از یک شرکت را تهیه می کند و تمرکز بر داده ها و حرکات قیمت را می طلبد. برای پیش بینی حرکت های آینده بازار باید روندها و الگوهای بازار را مشاهده کنید. برای انجام تجزیه و تحلیل فنی می توانید از شاخص های فنی زیر استفاده کنید.

image_3

حرکت میانگین ها برای تعیین جهت روند فعلی بازار.

  • میانگین متحرک نمایی برای تأیید حرکات اساسی بازار و اندازه گیری اصالت آنها.
  • حرکت میانگین همگرایی / واگرایی برای تشخیص نوسانات حرکت.
  • شاخص میانگین جهت دار برای اندازه گیری قدرت روند فعلی بازار.
  • انحراف معیار برای اندازه گیری میزان حرکت قیمت.
  • شاخص قدرت نسبی برای شناسایی حرکت و شرایط بازار.
  • اصلاح فیبوناچی برای تعیین میزان انحراف یک بازار از روند فعلی خود.
  • باندهای بولینگر حرکت های طولانی مدت قیمت را پیش بینی می کنند.
  • نوسانگر تصادفی برای تعیین تکانه و قدرت روند.

تجزیه و تحلیل بنیادی بر پی بردن به ارزش واقعی ارز متمرکز است. تحلیل بنیادی برآورد معقولی از ارزش ذاتی ارز دارد. برای انجام یک تحلیل بنیادی کامل ، باید فاکتورهای کمی و کیفی را در نظر بگیرید.

عوامل کیفی در ارز دیجیتال ریپل

عوامل کیفی عبارتند از:

اخبار مربوط به شرکتی که می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید بسیار مهم است و می تواند قیمت ها را افزایش یا کاهش دهد. خبرهای خوب و بد بر میزان عرضه و تقاضا و در نهایت قیمت سهام تأثیر می گذارند.

تغییرات کارکنان و مدیریت به همان اندازه مهم هستند که بر درک بازار تأثیر می گذارند. چنین تغییراتی به طور مستقیم بر اعتبار یک شرکت و در نهایت قیمت سهام تأثیر می گذارد.

رویدادهای اقتصادی و مالی نیز بسیار مهم هستند زیرا ممکن است باعث نوسانات بیشتر و عدم اطمینان بازار شوند.

عوامل کمی در ارز دیجیتال ریپل

عوامل کمی عبارتند از:

گزارش های کسب درآمد به عنوان یک عامل کمی در طول تحلیل بنیادی مهم هستند. بازرگانان باید گزارش ها و انتشارات درآمد را ردیابی کنند تا تغییرات در درآمد شرکت را تحت نظر داشته باشند. توجه به این نکته مهم است که آیا قیمت سهام نشان دهنده سطح جدید سود است یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، این بدان معناست که قیمت سهام ارزش واقعی را منعکس نمی کند.

ترازنامه نشان دهنده پتانسیل درآمد یک شرکت است و منبع خوبی برای قضاوت در مورد یک شرکت است.

سود سهام و دیگر نسبت های مهم نیز برای تجزیه و تحلیل یک شرکت و پتانسیل درآمد آن بسیار مفید است. نسبت P / E ، نسبت D / E ، ROE ، نسبت جریان ، بازده سود ، بازده سود سهام نسبی و نسبت سود به رشد (PEG) ارقام مهمی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

نتیجه گیری

تحلیل تکنیکی، تحلیل بنیادی، اقدام قیمت و سرمایه گذاری در ارزش، همه از تکنیک های تحلیل بازار مالی به طور گسترده ای استفاده می شوند. همه آنها طرفداران و همچنین مخالفان دارند. همه آنها موافقان و مخالفانی دارند. چه موقع باید از تجزیه و تحلیل فنی استفاده کرد؟ یا چه موقع باید از هرگونه استراتژی تجزیه و تحلیل دیگری استفاده کرد؟ این به برنامه معاملات و ترجیحات کلی معامله گر بستگی دارد. ما تفاوت عمده بین همه آن استراتژی ها را برجسته کرده ایم. اکنون ، انتخاب شما برای انتخاب استراتژی متناسب با برنامه و تنظیمات تجاری شماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها