تقدیر وزارت کار از پتروشیمی جم

در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه های اقتصادی برتر (جهش تولید و بهره‌وری) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پتروشیمی جم به عنوان یکی از شرکت‌های برتر در زمینه جهش تولید و بهره‌وری معرفی شد.

تقدیر وزارت کار از پتروشیمی جم

طی همایشی با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیران و شرکت‌های برتر در حوزه جهش تولید و بهره‌وری معرفی و از آنان قدردانی شد.

تقدیر از پتروشیمی جم و محمدرضا سعیدی، مدیرعامل این شرکت به سبب کسب نشان ممتاز جهش تولید بنگاه‌های برتر صندوق بازنشستگی کشور بوده است.

در لوح تقدیری که از سوی وزیر به مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم اهدا شده آمده است: «سال ۹۹ با دوراندیشی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شد، با عنایت خداوند به رغم تشدید تحریم‌های ظالمانه و محدودیت‌های شدید مالی و تجاری و نیز آسیب‌های اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، دستاوردهای بزرگ و درخشانی برای عزت و استقلال ملّی حاصل شد. تدبیر و تلاش جنابعالی و همکاران محترم آن شرکت برای عبور از کمند این تنگناها و کسب عنوان «عملکرد ممتاز در جهش تولید» از طریق دستیابی به رکورد تولید در دوران فعالیت شرکت، افزایش گریدها و محصولات جدید، و رشد صادرات و ارزآوری در شرایط تحریم قابل ارج و تقدیر است. از درگاه خداوند منان توفیق روزافزون آن مجموعه را مسئلت دارم.» گفتنی است پتروشیمی جم سال گذشته توانست با تولید بیش از یک میلیون و ۲۲۰ هزار تن، رکورد تاریخی تولید اتیلن را ثبت کند.

تولید تجمعی واحد الفین پتروشیمی جم برای نخستین بار به رقم کم سابقه بیش از یک میلیون و ۸۴۷ هزار تن تولید‌ اتیلن رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۸ با رشد ۷ درصدی بیش از ۱۲۶ هزار تن افزایش داشته و ثبت این رکورد منجر به جهش تولید در سایر زنجیره‌های ارزش پتروشیمی جم و ثبت بالاترین میزان تولید محصولاتی چون پلی اتیلن سبک خطی، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن و… نیز گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها