بررسی عملکرد شرکت‌های تابعه پگاه در نشست سراسری مدیران:

صادرات ۱۰ و ارزش فروش داخلی پگاه ۴۳ درصد بیشتر شد

نخستین گردهمایی سراسری مدیران عامل شرکت تابعه پگاه در سال ۱۴۰۰ با هدف بررسی عملکرد گذشته و برنامه‌های آتی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در این جلسه که صبح روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه آغاز شد،

صادرات ۱۰ و ارزش فروش داخلی پگاه ۴۳ درصد بیشتر شد

عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، با ارائه گزارش دستاوردهای شرکت در سال گذشته، افزود: ثبت رکوردهای جدید در حوزه‌های مختلف پگاه، موجب خرسندی و رضایت سهامدار، است و باید مطابق خواسته سهامداران حرکت کرد. وی در خصوص وضعیت شاخص‌های پگاه هم تصریح کرد: شرکت صنایع شیر ایران در سال ۹۹ در حوزه‌های دریافت شیرخام ۷، فروش مقداری داخلی ۴/۲ و صادرات مقداری ۱۰ نیز درصد رشد، داشته است. او افزود: آمارها همچنین نشان از رشد فروش مقداری کل به میزان ۴، ارزش سبد فروش داخلی ۴۳ و سود قبل از مالیات ۷۰ درصدی پگاه، دارد. عبداله قدوسی با اشاره به استراتژی ترسیم شده در سال جاری، بر تمرکز شرکت‌های پخش سراسری بازار گستر پگاه و بازرگانی صنایع شیر ایران بر توسعه فروش داخلی و صادرات، تاکید کرد.

ولی ملکی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران نیز در این رویداد با اشاره به روش های مدیریتی و استفاده از آموزه های قرآنی در مسیر توسعه سازمانی تاکید کرد. وی با مرور برخی نکات مدیریتی تصریح کرد: هدف گذاری و تلاش همه جانبه مدیران باید در جهت توسعه بیش از پیش پگاه باشد.

در این نشست نتایج بررسی عملکرد سال ۹۹ شرکت‌های تابعه صنایع شیر ایران نیز گزارش و در گروه شرکت‌های تولیدی، پگاه اصفهان، گلپایگان و خراسان به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند. همچنین در گروه شرکت‌های توزیعی منطقه ۵ و منطقه ۲ رتبه اول و دوم را کسب کردند.

بررسی گروه کشت و صنعت نیز نشان داد که شرکت‌های فارس و همدان مقام اول و دوم و شیر خشک نوزاد نیز مقام برتر در گروه غیر لبنی، را به‌دست آوردند. گفتنی است، در این گردهمایی آنلاین، معاونین، مدیران و مشاوران صنایع شیر ایران و مدیران عامل و مدیران ارشد شرکت‌های تابعه حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها