مجلس از تلاش مدیران بانک دی برای گسترش ارائه خدمات به خانواده‌های ایثارگران حمایت خواهد کرد

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: توسعه ارائه خدمات بانکی و مالی به خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بانک دی است و مجلس از این گسترش خدمات و برنامه‌های مدیریتی این بانک برای تقویت سطح کیفی خدمات قابل ارائه حمایت می‌کند.

مجلس از تلاش مدیران بانک دی برای گسترش ارائه خدمات به خانواده‌های ایثارگران حمایت خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی بانک دی، سید کاظم موسوی با تأکید بر اینکه عدم ثبات مدیریتی در بانک دی در دوره‌های گذشته منجر به عدم تعمیق ارائه خدمات به قشر ایثارگران شده است، افزود: ایثارگران جامعه بزرگی هستند که به خدمات مناسب بانکی نیاز دارند و با وجود آنکه بانک دی وابسته به بنیاد شهید است اما بهره‌مندی ایثارگران و خانواده آنها از خدمات مناسب بانکی طی سال‌های گذشته مناسب نبوده است و امیدواریم با تحولات اخیر و ثبات مدیریتی، شاهد بهبود کیفیت و تنوع ارائه خدمات در این بانک باشیم.

وی اظهار کرد:‌ این امیدواری وجود دارد که در مدیریت‌ جدید و فعلی بانک دی، برنامه‌های مناسبی از سوی مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره بانک برای ایثارگران کشور در نظر گرفته شده است تا با استفاده از این حمایت‌ها، بخشی از مشکلات خانواده ایثارگران کشور برطرف شود.

موسوی ادامه داد: تقویت منابع مالی و افزایش سهم بازار بانک دی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بانک دی برای ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگران کشور است که برای تحقق این موضوع، از حمایت مجلس نیز برخوردار است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها