ناصر رشیدی، مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت:

محصولات جدید بیمه ملت در راه است

با توجه به عملکرد بی‌نظیر شرکت بیمه ملت در حوزه انرژی و مهندسی و در تاریخ صنعت بیمه با ناصر رشیدی، مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت به گفت‌وگو نشستیم که در پی می‌خوانید:

محصولات جدید بیمه ملت در راه است

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت؛ ناصر رشیدی شرکت بیمه ملت را جزو شرکت‌های سطح اول رشته مهندسی و انرژی در صنعت بیمه دانست و گفت: شناسایی وضعیت موجود با بررسی وضعیت بازار، مرحله اول برنامه‌های در دست اقدام در این مدیریت است.

مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت،  اهمیت همکاری تنگاتنگ با مدیریت اتکایی و حمایت‌های مدیران عالی شرکت را به دنبال بهره‌گیری بیشتر از قراردادهای اتکایی و ارتقاء ظرفیت آنها دانست و افزود: با توجه به این‌که بیمه ملت جزو شرکت‌های برتر در حوزه بیمه‌های مهندسی و انرژی است، باید بکوشیم اقدامات لازم را برای حفظ و ارتقای این وضعیت انجام دهیم.

وی ارتقای قراردادهای اتکایی و بهره‌برداری بیشتر از توانمندی‌های آنها را اقدام بعدی مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی در چارچوب چشم انداز این مدیریت دانست و بیان کرد: توسعه همکاری در حوزه صنعت در حوزه بیمه‌نامه‌های کنسرسیوم و همکاری با سایر شرکت‌های بیمه‌گر نیز در زمره این فعالیت‌هاست.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برنامه‌های حوزه رشته انرژی اظهار کرد: در شناسایی بازار و توسعه بازارهای جدید رشته‌ بیمه‌های انرژی، مذاکرات و حمایت‌های ویژه‌ای در حال انجام است و امیدواریم که به زودی شاهد خبرهای خوبی در ارتقای سهم بازار بیم ملت در این رشته باشیم.

مدیر بیمه‌های مهندسی و انرژی بیمه ملت، به مشکلات حال حاضر شبکه فروش در حوزه بیمه‌های مهندسی اشاره کرد و گفت: با مطالعه این نواقص و فعالیت در حوزه آموزش شعب، در صدد برطرف کردن آن هستیم و به دنبال آن هستیم همکاران شعب را توانمندتر ساخته و این ارتقا در راستای تفویض اختیاری خواهد بود که در آینده‌ای نزدیک اتفاق خواهد افتاد.

وی این ارتقا را منجر به استفاده و بهره‌مندی از توانمندی‌های شبکه فروش استانی دانست و اظهار کرد: در کنار این توانمندسازی، بیمه ملت نیز برنامه توسعه شعب را در دستور کار خود دارد و مدیریت بیمه‌های مهندسی و انرژی، همگام با شرکت در راستای آموزش و بالابردن سهم بازار در رشته مهندسی از طریق شبکه فروش، برنامه‌‌ریزی کرده و در حال تدوین توسعه بازار است.

ناصر رشیدی در پایان، حضور بیمه ملت در قراردادها و ریسک‌های جدید را از جمله برنامه‌های مدیریت بیمه‌های انرژی و مهندسی ذکر کرد و گفت: ریسک‌هایی مثل سایبر اینشورنس که در دنیا ارائه می‌شود و در ایران با محدودیت‌هایی روبه‌روست؛ در اولویت‌های برنامه‌های بیمه ملت است که به عنوان اولین شرکت بیمه در این حوزه حضور موفقیت‌آمیز داشته باشد و به نظر می‌رسد در به زودی بتوانیم محصول جدیدی را برای شرکت‌های اقتصادی، مالی و حتی تولیدی کشور به بازار ارائه دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها