مدیرعامل شرکت شهروند مطرح کرد؛

فروشگاه‌های شهروند به عنوان یک برند خوشنام و باسابقه شناخته می‌شود

مدیرعامل شرکت شهروند چابک سازی و بهبود بخشی مستمر در لایه‌های مختلف را به عنوان یکی از اصلی‌ترین اقدامات پیش روی مجموعه دانست که باید با جدیت و دقت تداوم پیدا کند.

 فروشگاه‌های شهروند به عنوان یک برند خوشنام و باسابقه شناخته می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، وحید کریمی مدیر عامل فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند با بیان اینکه شرایط فعلی بازار یک فضای کاملا رقابتی است گفت: شهروند به عنوان یک برند نام آشنا و پرآوازه در صنعت خرده فروشی شناخته می‌شود و با توجه به اینکه شاهد حضور رقبای زیادی در این صنعت هستیم باید بتوانیم علاوه بر حفظ و ارتقاء جایگاه فعلی استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها را بیش از پیش مورد تاکید  قرار دهیم و با نگاهی همه جانبه و قدرتمند عمل کنیم.

کریمی خاطرنشان کرد: شهروند به عنوان یک برند شناخته شده و خوشنام نه تنها در استان تهران بلکه در سایر استان‌های کشور نیز شناخته می‌شود، با تکیه بر همین شناخت و به تصویر کشیدن سوابق و توانمندیهایمان می‌توانیم زیرساخت لازم برای توسعه شعبمان در تمام کشور را فراهم کنیم.

وی در ادامه با اشاره به چشم انداز فروشگاه‌های شهروند برای ورود به بازار سرمایه تصریح کرد: در این مسیر نقطه شروع و پایانی برای چشم انداز پیش رویمان تعریف کردیم که شامل یک سری از اصول و برنامه‌ها است، نباید خارج از مسیرمان حرکت کنیم، ممکن است اقداماتی دچار تقدم و تاخر باشد ولی جز به جز برنامه‌ها حائز اهمیت هستند و باید در نهایت اجرایی شود.

وحید کریمی افزود: وضعیت شرکت در خصوص ورود به بازار بورس در مراحل نهایی است و امیدوار هستیم تا پایان سال تمامی مراحل انجام شده و نهایتا در ابتدای سال 1400 صرف سهام اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر لزوم چابک سازی در عملکرد بنگاه‌های اقتصادی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای ورود به بازار سرمایه برای شهروند ایجاد حس مطالبه گری برای سهامداران است که عملکرد شفاف، روبه جلو و قطعا سودآور را می‌طلبد.

کریمی در خصوص روند توسعه فروشگاه‌های شهروند نیز یادآور شد: بحث توسعه فروشگاه‌های شهروند در اولویت است، چرا که توسعه شهروند افزایش سرمایه مجموعه را به دنبال دارد و تحقق آن منجر به سودآوری حداکثری برای سرمایه داران خواهد شد.

وی درادامه تصریح کرد: باید ظرفیت فروشمان را در تمام کشور بالا ببریم و از توان فعلی مجموعه در استان‌های تهران و البرز به صورت بهینه بهره‌برداری کنیم، با توسعه شعب شهروند در نقاط  مختلف کشور علاوه بر افزایش سرمایه می‌توانیم در عرصه رقابت نیز پررنگ و اثربخش حاضر شویم.

مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند بر بهبود فرآیندهای جاری تاکید کرد و افزود: چابک سازی، بهبود بخشی مستمر در لایه‌های مختلف باید با جدیت و دقت تداوم پیدا کند به طوریکه منجر به رضایتمندی ذینفعان شهروند اعم از تامین‌کنندگان و مشتریان شود.

کریمی در پایان گفت: چشم انداز فعلی شهروند در قالب یک برنامه سه ساله تهیه و تدوین شده است، لازمه تحقق آن و قطعا اثربخش بودن برنامه عملکرد زنجیره‌وار و متعهدانه یکایک ارکان مجموعه خواهد بود، باید تمامی واحدها در مسیر ریل‌گذاری شده حرکت کنند تا علاوه بر اثربخشی مثبت برای نسل حاضر در شرکت، به عنوان یک یادگار و عملکرد مطلوب برای آیندگان باقی بماند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها