قرعه کشی پایان فصل و برترین لیگ استانی فصل پاییز 1399 باشگاه مشتریان بانک ملت

قرعه کشی پایان فصل و برترین لیگ استانی فصل پاییز 1399 باشگاه مشتریان بانک ملت برگزار شد.

قرعه کشی پایان فصل و برترین لیگ استانی فصل پاییز 1399 باشگاه مشتریان بانک ملت

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، مراسم قرعه کشی پایان فصل لیگ پاییز 99 و برترین لیگ استانی(استان البرز) باشگاه مشتریان ملت سه شنبه 22 آذرماه با حضور نمایندگان مدیریت های امور حراست، بازرسی و نظارت، ادارات کل سازمان و بهبود روش ها، امنیت اطلاعات، بانکداری شخصی و بهبود تجربه مشتری، دفتر مدیریت و روابط عمومی و شرکت مهندسی نرم افزار شقایق، در محل اداره کل مدیریت بازاریابی این بانک برگزار شد.

در این دوره از قرعه کشی 1250 جایزه به ارزشی بالغ بر 150 میلیون تومان در بین اعضای باشگاه توزیع شد.

این گزارش می افزاید، به منظور شفاف سازی ساز و کار لیگ های استانی در طرح امتیازی جدید، باشگاه مشتریان جهت افزایش سطح ارتباط اعضا با فعالیت های متنوع باشگاه و همچنین ایجاد حس رقابت درون گروهی میان مشتریان، تقسیم بندی اعضا در لیگ های استانی بر اساس منطقه جغرافیایی و مدیریت شعب صورت پذیرفته است و هر مدیریت شعب بانک ملت معرف یک لیگ با نام اختصاصی خود است.

بر این اساس در هر لیگ استانی، مشتریان با توجه به میزان کارشای کسب کرده در بازه های زمانی سه ماهه رتبه‌بندی می‌شوند و رتبه آن ها در فواصل زمانی هر 48 ساعت یک بار به روزرسانی می شود و با توجه به عملکرد سایر افراد حاضر در همان لیگ، دستخوش تغییر خواهد شد.

در طرح امتیازی جدید، اعضای باشگاه می توانند به فراخور فعالیت در لیگ استانی خود جهت بهبود جایگاه و رتبه، به استفاده هر چه بیشتر از خدمات الکترونیک بانکی اقدام کنند که نهایتاً با ارتقای رتبه اعضا و قرار گرفتن در جایگاه برترین نفرات لیگ استانی خود، در انتهای فصل پاداش نقدی مستقیم دریافت خواهند کرد.

باشگاه مشتریان به منظور قدردانی از همراهی اعضای باشگاه طی 9 سال از آغاز فعالیت، قرعه‌کشی ویژه ای برای تمامی اعضا در نظر گرفته که در این حالت، در پایان هر فصل، تمامی افرادی که در مدت زمانی سه ماهه اقدام به کسب کارشا کرده اند، در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد و میزان کارشای کسب شده توسط هر فرد، معرف میزان شانس قرعه کشی وی خواهد بود.

به منظور آشنایی با سازوکار لیگ های فصلی به نشانی زیر مراجعه کنید:

https:/‌/club.bankmellat.ir‌/league‌-rewards 

در ادامه، باشگاه مشتریان به منظور ارج نهادن به اعضای فعال در برترین لیگ استانی، با محاسبه میانگین کارشای کسب شده توسط افراد حاضر در هر یک از لیگ های استانی، پس از تعیین برترین لیگ استانی در هر پایان فصل، قرعه کشی ویژه ای را با اهدای 250 جایزه 2 میلیون ریالی برگزار خواهد کرد.

جهت مشاهده فهرست برندگان قرعه کشی های فوق به بخش کسب کارشا، قسمت تاریخچه لیگ های  وب سایت باشگاه مشتریان به آدرس Club.bankmellat.ir مراجعه کنید.

براساس اعلام اداره کل مدیریت بازاریابی بانک ملت، اعضای باشگاه مشتریان می توانند جهت بهره مندی هر چه بیشتر از خدمات متنوع باشگاه نظیر دریافت کدهای تخفیف برندهای برتر فروشگاهی و اینترنتی، به وب سایت باشگاه مشتریان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها