فوری / سهام عدالت هم قیمت سکه امامی شد

با اینکه در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه در شاخص‌سازان زیاد بود اما شروع معاملات با افزایش تقاضا همراه شد و نمادهای تاثیرگذار بر ارزش سبد سهام عدالت در جریان معاملات امروز رشد کردند.

فوری / سهام عدالت هم قیمت سکه امامی شد

با اینکه در مرحله پیش‌گشایش بورس امروز عرضه در شاخص‌سازان زیاد بود اما شروع معاملات با افزایش تقاضا همراه شد و نمادهای تاثیرگذار بر ارزش سبد سهام عدالت در جریان معاملات امروز رشد کردند. ارزش سهام عدالت در جریان معاملات امروز حدود ۲۰۰ هزار تومان رشد کرد و به ۱۱ میلیون و ۳۵۲ هزار تومان رسید، این در حالیست که ریزش سهام عدالت در جریان معاملات ۳ هفته گذشته حدود ۳ میلیون تومان ریزش کرده است. کارشناسان عقیده دارند سهام عدالت در کوتاه‌مدت رشد چندانی نخواهد داشت و دارندگان سهام عدالت تنها در بلندمدت می‌توانند بازدهی خوبی دریافت کنند.

 

R3910776

 

همچنین سهام جایزه نمادهای شتران، فملی و فارس در جریان معاملات این هفته در پرتفوی سهامداران ثبت شد. ارزش سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح حدود ۲۱ میلیون تومان بود و امروز با وجود ریزش‌های زیاد فروش این سبد در بازار سهام متوقف است و هنوز سازوکاری برای از سرگیری فروش سبد سهام عدالت در نظر گرفته نشده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها