فوری / جاماندگان یارانه کمک معیشتی بخوانند

حسین میرزایی با اشاره به پرداخت کمک معیشتی در ایام کرونا اظهار کرد: بر اساس لیست تهیه شده از سوی وزارت رفاه حدود ۳۴ میلیون نفر شامل ۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۶ خانوار...

فوری / جاماندگان یارانه کمک معیشتی بخوانند

حسین میرزایی با اشاره به پرداخت کمک معیشتی در ایام کرونا اظهار کرد: بر اساس لیست تهیه شده از سوی وزارت رفاه حدود ۳۴ میلیون نفر شامل ۳ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۶ خانوار شامل ۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۳۱ نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۸ میلیون و ۳۵۵ هزار و ۱۶۳ خانوار شامل ۲۵ میلیون و ۷۵ هزار و ۲۵۳ نفر کمک معیشتی دریافت خواهند کرد. وی تصریح کرد: بنابر مصوبه ستاد ملی کرونا تا پایان امسال و در ماه‌های آذر، دی، بهمن و اسفند ماه، کمک‌های معیشتی به حساب خانواد‌های اشاره شده واریز خواهد شد. نخستین مرحله از کمک‌ها در تاریخ ۲۷ آذر ماه از سوی سازمان برنامه و بودجه به حساب خانواده‌های مشمول واریز شد.

میرزایی درباره زمان واریز زمان بعدی کمک معیشتی در ایام کرونا گفت: بنا بر تصمیم اخذ شده احتمالاً در ۲۷ دی ماه مرحله دوم کمک‌ها به حساب ۳۴ میلیون نفر مشمول واریز خواهد شد.

سخنگوی حمایت جبرانی معیشت کرونا تصریح کرد: با توجه به اینکه تعدادی از مشولین در تاریخ ۲۷ آذر موفق به دریافت کمک معیشتی خود نشدند اقداماتی برای واریز سرانه ۱۰۰ هزار تومانی برای آن‌ها انجام شد و رقم اشاره به حساب گروهی از جاماندگان واریز شد و برای بقیه مشمولان نیز واریز خواهد شد. وی همچنین در پاسخ به این پرسش که احتمال دارد افراد جدید به لیست دریافت‌کننده کمک معیشتی در ایام کرونا اضافه شوند یا خیر، گفت: در این زمینه باید منتظر بمانیم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها