معرفی خدمات پوست و زیبایی در کلینیک هلیا

اهمیت دادن به زیبایی ظاهری این روزها بین بسیاری از افراد رایج شده است. به طوری که در حال حاضر بیشتر از گذشته مردم به فکر زیبایی خود و کند کردن روند پیری هستند.

معرفی خدمات پوست و زیبایی در کلینیک هلیا

. به همین دلیل کلینیک‌های زیبایی بسیاری در مسیر ارائه خدمات زیبایی قدم برمی‌دارند. اما از آنجایی که خدمات زیبایی موضوع بسیار حساسی است انتخاب یک کلینیک معتبر و پزشک متخصص اهمیت بسیار بالایی دارد. کلینیک هلیا یکی از بهترین‌ها در زمینه خدمات زیبایی بوده و با مجهز بودن به استانداردترین و به روزترین تجهیزات زیبایی و داشتن کادر درمانی متخصص و کاربلد کیفیت کار و رضایت مشتری را در الویت خود قرار می‌دهند. در ادامه به معرفی و بررسی مهم‌ترین خدمات پوست و مو هلیا پرداخته‌ایم.

 

https://heliaclinic.com/

 

کاشت مو چیست ؟

یکی از مهم‌ترین اعضای بدن که تاثیر به سزایی در زیبایی ظاهری افراد دارد موها هستند. داشتن موهایی حجیم و زیبا آرزوی هر شخصی است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهد. متاسفانه برخی عوامل متعدد سبب می‌شوند تا موها دچار ریزش شود. یکی از تاثیرگذارترین راه حل‌ها برای داشتن موهایی پرپشت و زیبا بهره‌مندی از روش‌های کاشت مو است. به پروسه برداشت مو از ناحیه‌ای از بدن (معمولا پشت سر) و قرار دادن آن‌ها در ناحیه‌ای که دچار ریزش و طاسی شده است کاشت مو گفته می‌شود. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی شاهد روی کار آمدن روش‌های مختلفی برای این کار هستیم. کاشت مو می‌تواند راه حلی دائمی برای پیشگیری از مشکلات ریزش مو و کم‌پشتی در آن باشد. کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو هلیا مفتخر به داشتن بهترین و به روزترین فناوری‌های کاشت مو به صورت کاملا انحصاری است.

بررسی مراحل کاشت مو

همان طور که گفته شد با پیشرفت تکنولوژی روش‌های مختلفی برای انجام کاشت مو روی کار آمده‌اند. البته مراحل انجام پیوند مو در تمامی این روش‌ها تقریبا یکسان بوده و تفاوت اصلی در فناوری برداشت و کاشت ف.لیکول‌های مو است. در حالت کلی مراحل کاشت مو عبارتند از:

  • داشتن یک جلسه مشاوره بین پزشک و بیمار به منظور انجام بررسی‌های لازم و انتخاب یک روش مناسب برای پیوند مو
  • آماده‌سازی بانک مو برای شروع کار
  • برداشت فولیکول‌های مو بر اساس تکنیک روش کاشت مو
  • آماده‌سازی فولیکول‌های برداشت شده توسط میکروسکوپ قوی به صورت تار به تار
  • آماده‌سازی ناحیه کاشت مو برای انجام کاشت
  • کاشت فولیکول‌های آماده شده در ناحیه از قبل تعیین شده طبق الگوی کاشت مو

اینکه تمامی پروسه‌های گفته شده در بالا با دقت زیادی انجام بگیرد اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که در غیر این صورت عملیات پیوند مو موفقیت کمتری خواهد داشت. کلینیک هلیا با داشتن بهترین امکانات و کادر درمانی متخصص یکی از بهترین‌های ایران در زمینه خدمات کاشت مو است.

 

روش‌ های کاشت مو

هر یک از روش‌های کاشت مو با توجه به فناوری که در آن به کار رفته دارای یک سری مزیت‌ها و معایب است. این مزایا و معایب از شخصی به شخص دیگر متفاوت بوده و به همین دلیل باید بعد از انجام بررسی‌های لازم و با صلاح‌دید پزشک یکی از روش‌ها انتخاب شوند. از جمله بهترین و رایج‌ترین روش‌های کاشت مو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روش کاشت مو FUT

یکی از آسان‌ترین و ابتدایی‌ترین روش‌های کاشت مو است که هنوز هم در بین بسیاری از پزشکان و کاندیدهای کاشت مو طرفداران زیادی دارد. در این روش موها به صورت نواری برداشته شده و در محل مورد نظر با هدف کاشت قرار داده شوند.

  • روش کاشت مو FUE

از جمله روش‌های مرسوم برای کاشت است که در آن برداشت و کاشت مو به وسیله پانچ مخصوص انجام می‌گیرد و دیگر نیازی به ایجاد برش و بخیه نخواهد بود.

  • کاشت مو به روش SUT

این روش از جمله جدیدترین روش‌های کاشت مو است که توانسته با استقبال بسیاری از افراد روبرو شود. این روش شباهت زیادی به روش FUE داشته و تنها فرق آن انجام عملیات برداشت و کاشت فولیکول‌ها به صورت اتوماتیک است. در حالی که در روش FUE این پروسه به صورت دستی انجام می‌شود.

  • کاشت مو به روش میکروگرافت

از دیگر روش‌های به روز کاشت مو روش میکروگرافت است. به طوری که در آن به دلیل استفاده از سوزن‌های بسیار ریز جهت برداشت و کاشت مو هیچ گونه اثری از جای زخم و اسکار نخواهد بود.

کلینیک کاشت مو و ابرو هلیا تمامی روش‌های به روز و مطرح دنیا را به منظور کاشت مو به صورت کاملا انحصاری انجام می‌دهد. کاندیدهای کاشت مو می‌توانند بدون کمترین استرس و نگرانی به این کلینیک مراجعه کرده و بهترین و مناسب‌ترین روش کاشت مو را برای خود انتخاب کنند.

 

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود

کاشت ابرو از دیگر خدماتی است که کلینیک هلیا در حوزه کاشت مو ارائه می‌دهد. روش انجام کاشت ابرو تقریبا مشابه پیوند موی سر است. چرا که تکنولوژی‌های به کار رفته در هر دو آن‌ها یکسان بوده و فرق اساسی در ناحیه‌ای است که باید کاشت صورت بگیرد. البته از آنجایی که شکل و فرم ابروها به ظرافت بیشتری احتیاج دارند کاندیدهای کاشت ابرو باید در انتخاب پزشک و کلینیک خود حساسیت بسیار بالایی به خرج دهند. از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت کاشت ابرو می‌توان به انتخاب بانک موی مناسب، دقت در زاویه کاشت موها، توجه به خط ابرو و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

 

هزینه کاشت ابرو در کلینیک هلیا

قیمت کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف با هم تفاوت دارند. چرا که عوامل مهم بسیاری در قیمت کاشت ابرو تاثیرگذار خواهد بود. از جمله این عوامل می‌توان به روش کاشت ابرو، وضعیت بانک مو، هزینه‌ای که کلینیک بابت خدمات ارائه شده به صورت جداگانه دریافت می‌کند و به دستمزد پزشک اشاره کرد. به همین دلیل بسیاری از کلینیک‌ها کیفیت کار را فدای قیمت کرده و مشتری‌های بیشتری را برای خود جذب می‌کنند. این درحالی است که چنین کاری سبب می‌شود تا نتیجه حاصل از کاشت مو رضایت بخش نباشد. کلینیک زیبایی هلیا سعی دارد تا کاری با کیفیت و قیمتی معقول را به کاندیدهای کاشت مو ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات و قیمت کاشت ابروی طبیعی در کلینیک هلیا با مشاورین زیبایی ما تماس بگیرید.

 

کاشت ریش و سبیل

همان قدر که داشتن موهایی حجیم و پرپشت در زیبایی چهره اهمیت دارد برخورداری از ریش و سبیل سالم و پرپشت نیز در چهره مردان تاثیرگذار خواهد بود. متاسفانه برخی از مردان به دلیل عوامل ژنتیکی و یا محیطی دچار ریزش در موهای ریش و سبیل می‌شوند. همان قدر که کلینیک تخصصی کاشت مو هلیا در زمینه روش‌های کاشت مو سر و ابرو تخصص بالایی دارد در کاشت ریش و سبیل نیز موفقیت و کیفیت کار بسیار بالایی را از خود نشان داده است. در صورتی که تصمیم خود را بابت کاشت ریش و یا سبیل گرفته‌اید ولی در انتخاب یک کلینیک معتبر و خوب مردد هستید کلینیک هلیا به عنوان یکی از بهترین‌های تهران و حتی ایران در کنار شما عزیزان خواهد بود.

 

مراحل کاشت ریش

مراحل کاشت ریش شباهت بسیار زیادی به مراحل کاشت مو و ابرو دارد. به این صورت که انجام آن با جلسه مشاوره و انتخاب بهترین روش ممکن برای کاشت ریش شروع می‌شود. سپس در روز اصلی برای کاشت ریش بانک مو و ناحیه انجام کاشت آماده‌سازی می‌شوند. منظور از آماده‌سازی استریل کردن و اعمال بی‌حسی موضعی است. سپس گرافت‌های مورد نیاز به تعداد کافی از بانک مو برداشته شده و بعد از اعمال آماده‌سازی‌های لازم زیر میکروسکوپ طبق الگوی مشخص شده کاشته می‌شوند. کاشت ریش صورت یکی از خدمات ارائه شوده توسط کلینیک پوست و مو هلیا بوده و شما می‌توانید در صورت نیاز برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها