مهم / به این افراد وام 135 میلیونی پرداخت می شود

مقام مسئول بنیاد مسکن از افزایش وام مسکن معلولان به ۱۳۵ میلیون تومان خبر داد و گفت: ۶۵۰۰ واحد مسکونی خانوارهای دارای ۲ معلول خرداد آینده تحویل می‌شود.

مهم / به این افراد وام 135 میلیونی پرداخت می شود

حمیدرضا سهرابی، اظهار کرد: برای افراد تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی تسهیلات مسکن روستایی هم از سوی بنیاد مسکن و هم از سوی سازمان بهزیستی و کمیته امداد تعلق می‌گیرد که فرصت خوبی است تا خانوارهای دارای دومعلول از این امکان در تامین مسکن خود بهره‌مند شود.

وی افزود: اجرای طرح خانه‌دار کردن افراد دومعلول در تفاهمی بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و سازمان بهزیستی آغاز شد. بر اساس تفاهمنامه مقرر شد تا ۶۵۰۰ واحد روستایی برای خانوارهای دومعلول توسط بنیاد مسکن، احداث شود. از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی ۶۱۰۰ واحد شروع شده که ۴۷۰۰ واحد به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. باقیمانده واحدها نیزدر مرحله سفت کاری هستند.

وی تصریح کرد: برنامه بنیاد مسکن این است که تا خرداد آینده تمامی ۶۵۰۰ واحد مسکونی برای خانوارهای دومعلول احداث و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به افزایش وام و بلاعوض مسکن معلولان به ۱۳۵ میلیون تومان، گفت: بر اساس تفاهمنامه با سازمان برنامه و بودجه در ۲۱ استان کشور برای کمک به احداث مسکن محرومان؛شامل سرپرستان معلول خانوار و خانوارهای دارای یک معلول، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره به اضافه ۳۰ میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن و ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان از سوی بهزیستی فرصت مناسبی است تا این خانوارها صاحب مسکن شوند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها